15-03-2013, 19:47 PM
Ise tegelen igapäevaselt nüüd Tig AL keevitamisega. Saan ka abiks olla kui kellegil miskit vaja.
Kõik oleneb sellest mida ja kuidas sul vaja keevitada on. Kindlasti saad paksusid AL plaate kokku lasta aga kui sul peab õmblus jääma ilus ning on erineva paksusega materjalid siis usun,et MIG jätab hätta.
Tig keevituse puhul pole elektrood ja täidistraat omavahel seotud ehk kogu protsess on paremini kontrollitav erinevalt Migist. Kui sul on näiteks väike detail siis keevituse kiirus pidevalt muutub kuna detail soojeneb ja seda vähem tahab soojendamsit saada. Alguses kui on liiga külm siis ei hakka täidismaterjal peale. Mig puhul tähendaks ,et peaksid sujuvalt muutma traadi etteande kogust keevitusprotsessi vältel või muutma keevitusvoolu. Veidi keeruline ju
Laeva kerepuhul on ju lihtne. Keevitatavad materjalid on suhteliselt paksud ning massiivsed. AL juhib kordades paremini soojust kui teras kuid laevakere puhul pole see nii oluline kui väikeste detailide puhul .
Kõik oleneb sellest mida ja kuidas sul vaja keevitada on. Kindlasti saad paksusid AL plaate kokku lasta aga kui sul peab õmblus jääma ilus ning on erineva paksusega materjalid siis usun,et MIG jätab hätta.
Tig keevituse puhul pole elektrood ja täidistraat omavahel seotud ehk kogu protsess on paremini kontrollitav erinevalt Migist. Kui sul on näiteks väike detail siis keevituse kiirus pidevalt muutub kuna detail soojeneb ja seda vähem tahab soojendamsit saada. Alguses kui on liiga külm siis ei hakka täidismaterjal peale. Mig puhul tähendaks ,et peaksid sujuvalt muutma traadi etteande kogust keevitusprotsessi vältel või muutma keevitusvoolu. Veidi keeruline ju

Laeva kerepuhul on ju lihtne. Keevitatavad materjalid on suhteliselt paksud ning massiivsed. AL juhib kordades paremini soojust kui teras kuid laevakere puhul pole see nii oluline kui väikeste detailide puhul .