Alumiiniumi ja RV keevitamine MIG keevitusega
#8

(15-03-2013, 19:47 PM)Gravity Kirjutas:  Tig keevituse puhul pole elektrood ja täidistraat omavahel seotud ehk kogu protsess on paremini kontrollitav erinevalt Migist. Kui sul on näiteks väike detail siis keevituse kiirus pidevalt muutub kuna detail soojeneb ja seda vähem tahab soojendamsit saada. Alguses kui on liiga külm siis ei hakka täidismaterjal peale. Mig puhul tähendaks ,et peaksid sujuvalt muutma traadi etteande kogust keevitusprotsessi vältel või muutma keevitusvoolu. Veidi keeruline ju Big Grin

Täna tegelevad selle probleemiga juba keevituseadmed ise. Seadmel on vaja teada materjal ja paksus.
Need küll maksavad vähe rohkem. Rolleyes

Ettesoendamine aitab palju. ise olen hädaga teinus seda tavalise elektripliidi peal.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Alumiiniumi ja RV keevitamine MIG keevitusega - Autor: veiks - 14-03-2013, 19:03 PM
RE: Alumiiniumi ja RV keevitamine MIG keevitusega - Autor: autojuht - 14-03-2013, 21:31 PM
RE: Alumiiniumi ja RV keevitamine MIG keevitusega - Autor: phyl - 15-03-2013, 00:10 AM
RE: Alumiiniumi ja RV keevitamine MIG keevitusega - Autor: autojuht - 15-03-2013, 01:01 AM
RE: Alumiiniumi ja RV keevitamine MIG keevitusega - Autor: karvik - 15-03-2013, 03:31 AM
RE: Alumiiniumi ja RV keevitamine MIG keevitusega - Autor: Huck - 15-03-2013, 08:58 AM
RE: Alumiiniumi ja RV keevitamine MIG keevitusega - Autor: Gravity - 15-03-2013, 19:47 PM
RE: Alumiiniumi ja RV keevitamine MIG keevitusega - Autor: karvik - 15-03-2013, 20:18 PM
RE: Alumiiniumi ja RV keevitamine MIG keevitusega - Autor: moto-onu - 16-03-2013, 11:17 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne