16-03-2013, 21:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2013, 21:41 PM ja muutjaks oli Baracus.)
(03-03-2013, 12:03 PM)Aspelund Kirjutas: Küllap oli võime tagarattal sõita kinni juhis ja jõuülekandes. Pandi korviga Jawa esimene veohammasratas või veel midagi suuremat ja voilaa.. olemas.
A.
Tere.
Kui ma ei eksi siis füüsika reeglite järgi peaks vedava ketiratta suurendamine lisama kiirust aga mitte jõudu. Korviga tsiklitel on ikka vedav ketitatas väiksem kui soolol.
Endal on olnud Jupiter 2 mis samuti suutis tagarattal sõita. Ülekanne oli ka korviga variandi oma.
Vennal on praegu Planeta Sport ja sellegagi sõidetud üksjagu. Ei ole enam selles eas kus peaks tagarattal sõitma aga peab ütlema, et jõudu rattal tõesti jagub. Hea kerge on ta samuti. Üks õrn koht on sellel aga siduri ülekanne mis ei ole ketiga nagu tavaliselt vaid hammasratasülekanne. Kui õli korralikult vahetada ja kõik korralikult kinni siis peab vastu küll. Tulenevalt hammasülekandest peab süüte reguleerimisel teadma fakti, et mootor pöörleb vastupäeva kui generaatori poolt vaadata. See väide on õige, et kuvalda ja meisli mehed ei peaks seal kallal toimetama.
Huvitav on see, et sellel rattal tekib teatud pööretel tuntav võimsuse kasv. Hetkel sidur natuke libiseb ja just sellel hetkel kui jõud tekkib on tunda, et pöörded kasvavad kiiremini kui kiirus

Karburaator peab hästi reguleeritud olema muidu põletab kolvi ära. Muidu on ratas aus ja hea.
Vaatasin neid ilusaid pilte 634-st ja tekkis ka jube Jawa isu. Tegelikult on Jawa isegi olemas, küll aga 638 ja hetkel garaaziz laiali nagu Lego. Ilus on vaadata kui inimesed midagi hingega teevad. Jõudu ja tahtmist edaspidigi.
Lugupidamisega
Marko
Lõplike olenditena võime me olla eksituses ka siis kui me oleme endas täiesti kindlad ning meie mõistmisvõimaluste avardumine sõltub sellest, kuivõrd avatud me oleme teiste vaatekohtadele.