17-03-2013, 17:00 PM
(16-03-2013, 21:29 PM)Baracus Kirjutas: ...Üks õrn koht on sellel aga siduri ülekanne mis ei ole ketiga nagu tavaliselt vaid hammasratasülekanne. Kui õli korralikult vahetada ja kõik korralikult kinni siis peab vastu küll. Tulenevalt hammasülekandest peab süüte reguleerimisel teadma fakti, et mootor pöörleb vastupäeva kui generaatori poolt vaadata...Iseenesest on hammasrattaga ülekanne keti või rihma asemel just väga vinge lahendus - vähem jõukadu ülekandel. Üks lemmikmootoreid Rotax 256 on samalaadne.
![[Pilt: 01016425657f326.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/406/285/01016425657f326.jpg)
Vahepeal olen natuke Jawkini kallal ka nokitsenud. Kuna läks peale 12V Vape süüde, siis muutus elektriskeem. Ümbertegemise käigus käisin üle kõik juhtmed/klemmid ning asendasin kõik rüüsid.
![[Pilt: 01016428873bcef.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/406/285/01016428873bcef.jpg)
Projekti hetkeseis on selline:
![[Pilt: 01016428831381d.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/406/285/01016428831381d.jpg)
Lähinädalal peaksid laekuma AVON rehvid ja mõningad viimased jupid värvali käest - siis saab hakata kokku laduma ning mootori aiste vahele.
Millal meile siis plusskraade lubatakse

================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)