17-03-2013, 22:01 PM
Vahepeal suurt edasiminekut pole, võibolla isegi veits tagasiminekut. Nimelt sai valitud, RAL'i järgi, teise firma punane ja asi läks vett vedama. Nu ei olnud see sama toon. Seega pidin kõik jupid uuesti üle värvima. Tulemus sai tunduvalt parem muidugi. Nüüd on mootor ehtne Ferrari punane
Mässatud sai ka õlifiltriga (ma tean, et ei ole filter
)
Siin ta on, suurem kultuurikiht eemaldatud juba aga traatharja pole ma talle veel tutvustanud:
Düüsid, mis peaksid kopsikut ringi ajama, olid nii umbes, et mul kulus tükk aega nende läbi torkimiseks. Samas, kui ma ta juppideks lammutasin, siis oli kopsik võlli küljes nii kinni , et tema keerlema panemiseks poleks nendest düüsidest nagunii kasu olnud, isegi kui õlisurve oleks kordi suurem olnud.
Lõpuks sai kõik puhtaks nühitud ilusasti, kaasa arvatud kopsiku sisemised pinnad. Nendest pindadest küll räägitakse, et ei pidanud tohtima väga piinlikult puhastada, aga no kuidas ma saaksin jätta sinna sisse seda kaasavara.
Kokku lapates pidid märgid kokku minema
Südant ei olnud, et teiste inseneride poolt jäetud memosid kustutama hakata, nii see tähtis sildike sinna jäi.
Teip peale, enne värvimist, ja lõplik tulemus oli kohe heldimust tekitav. Mul tuli praegu meelde, et ma ei ole seda isegi läbi veel lugenud. Eks ma viska pärast pilgu peale, äkki on midagi huvitavat seal kirjas.

Mässatud sai ka õlifiltriga (ma tean, et ei ole filter

Siin ta on, suurem kultuurikiht eemaldatud juba aga traatharja pole ma talle veel tutvustanud:
Düüsid, mis peaksid kopsikut ringi ajama, olid nii umbes, et mul kulus tükk aega nende läbi torkimiseks. Samas, kui ma ta juppideks lammutasin, siis oli kopsik võlli küljes nii kinni , et tema keerlema panemiseks poleks nendest düüsidest nagunii kasu olnud, isegi kui õlisurve oleks kordi suurem olnud.
Lõpuks sai kõik puhtaks nühitud ilusasti, kaasa arvatud kopsiku sisemised pinnad. Nendest pindadest küll räägitakse, et ei pidanud tohtima väga piinlikult puhastada, aga no kuidas ma saaksin jätta sinna sisse seda kaasavara.
Kokku lapates pidid märgid kokku minema
Südant ei olnud, et teiste inseneride poolt jäetud memosid kustutama hakata, nii see tähtis sildike sinna jäi.
Teip peale, enne värvimist, ja lõplik tulemus oli kohe heldimust tekitav. Mul tuli praegu meelde, et ma ei ole seda isegi läbi veel lugenud. Eks ma viska pärast pilgu peale, äkki on midagi huvitavat seal kirjas.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!