19-03-2013, 19:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2013, 19:46 PM ja muutjaks oli maitus.)
Sain ka väikse arvutamise peale sama tulemuse, et 1:0 oleks paras reduktor.
Tuli välja nii, (võtsin aluseks 10 km/h max kiiruse pööretel 2500 ppm)et kui kasutada reduktorit 1:7.5, siis oleks liikumiskiirus 1000 ppm juures 4 km/h ja 2500 ppm juures 10 km/h. Seda siis sel juhul kui rattatiir on 2m ja tagasild 1:4. Aga jah, kas tuhande juures hinge kinni ei võta..? Mulle aga tundub, et 10 km/h on mootoriga aiakärule isegi natuke liiga suur kiirus, nii, et kasutada võiks ka suurema ülekandega reduktorit. Lühemat aega annab ju ka natuke gaasi juurde vajutada..- ega sellega ju turule taimede järgi ei minda- ju ikka kõik käe-jala juures on...
.
Sellised väiksemamõõdulised reduktorid ei tohiks ju küll mingi haruldus olla, ei pea ju ilmtingimata MTZ -i juppe kasutama..
. On selliseid reduktoreid käiadel ja igasugusel muul tehnikal mis tundide ja koguni nädalate kaupa el. mootori otsas tööd teevad. Ma küll ei uurinud põhjalikult, aga üks selline sait näiteks: http://www.elektrimootorid.com/index.php?page=143
Krutitakse ju sellistega igasugu uksi kinni ja lahti, liigutatakse edasi-tagasi konveiereid jne..mõni selline sobiks kindlasti suurepäraselt oma omadustelt ja ka mõõtmetelt.
Tegelikult saaks ju sapaka mootoriga üsna uhke tagarataste veoga käru teha ..
Kui selle h-mootori mingi nipiga käigukasti asemel mootiri siduri külge saaks, siis oleks ka asjal jumet rohkem...saaks kohapealt startimiseks mootori pöördemomenti tõsta.
Vabandust- ..hüropumba ikka
Ja postituse alguses peab olema reduktori ülekanne 1:10 mitte 1:0... meie kasuks..
. Pean hakkama ikka eelpostitusi läbi lugema
.
Tuli välja nii, (võtsin aluseks 10 km/h max kiiruse pööretel 2500 ppm)et kui kasutada reduktorit 1:7.5, siis oleks liikumiskiirus 1000 ppm juures 4 km/h ja 2500 ppm juures 10 km/h. Seda siis sel juhul kui rattatiir on 2m ja tagasild 1:4. Aga jah, kas tuhande juures hinge kinni ei võta..? Mulle aga tundub, et 10 km/h on mootoriga aiakärule isegi natuke liiga suur kiirus, nii, et kasutada võiks ka suurema ülekandega reduktorit. Lühemat aega annab ju ka natuke gaasi juurde vajutada..- ega sellega ju turule taimede järgi ei minda- ju ikka kõik käe-jala juures on...
. Sellised väiksemamõõdulised reduktorid ei tohiks ju küll mingi haruldus olla, ei pea ju ilmtingimata MTZ -i juppe kasutama..
. On selliseid reduktoreid käiadel ja igasugusel muul tehnikal mis tundide ja koguni nädalate kaupa el. mootori otsas tööd teevad. Ma küll ei uurinud põhjalikult, aga üks selline sait näiteks: http://www.elektrimootorid.com/index.php?page=143Krutitakse ju sellistega igasugu uksi kinni ja lahti, liigutatakse edasi-tagasi konveiereid jne..mõni selline sobiks kindlasti suurepäraselt oma omadustelt ja ka mõõtmetelt.
Tegelikult saaks ju sapaka mootoriga üsna uhke tagarataste veoga käru teha ..

Kui selle h-mootori mingi nipiga käigukasti asemel mootiri siduri külge saaks, siis oleks ka asjal jumet rohkem...saaks kohapealt startimiseks mootori pöördemomenti tõsta.
Vabandust- ..hüropumba ikka

Ja postituse alguses peab olema reduktori ülekanne 1:10 mitte 1:0... meie kasuks..
. Pean hakkama ikka eelpostitusi läbi lugema
.
