20-03-2013, 13:51 PM
(19-03-2013, 22:29 PM)pen.skar Kirjutas: Hakkad Võsalt vitsa saama- võimsus jääb ikka samaks, e täpsemalt kasuteguri võrra väksemgi. Vaid pöördemomenti saad suurendada mingis piiris samakorda kui h.pump h.mootorist väiksem.
Miks minult vitsa - omad vitsad peksavad kõige paremini.
Loomulikult võib valida mootori otsa nii palju väiksema pumba, et reduktorist pääseda. Aga siis peab olema kindel, et valitud mootor suudab seatud ülesannet täita. Vaadates siiagi lingitud mootorite andmeid, siis 250 rpm ja ligi 100 Nm väga ei tule...
Või pakub keegi säärase hüdromootori välja? Palun linki andmetele (ja hinda!).
Ma kriban siia seetõttu, et teema on huvitav ka mulle. Tõsi, veidi teisest aspektist - mul on õuel esiveoline motokäru (toodetud vennasvabariigis Tšehhis), millel kohe-kohe mädaneb laiali kast. Ning mul on kohe pooleks minev motokäru Iževski tehasest. Olen mõtisklenud, et oleks mugav paaritada Mosse vedav tagasild Tšehhide ninaga, saades boonuseks neliveo võimaluse (OK, kaksveo, difrid on veel lahtised). Kuna lisavedu on vaja vaid ajutiselt, olen mõlgutanud nii elektri- kui hüdroveo mõtteid... Neid viimaseid saab siin natuke tuulutada.