21-03-2013, 10:52 AM
(21-03-2013, 09:35 AM)Tift Kirjutas: Kas võib nii aru saada, et kets libiseb, kui äkilisemalt pedaale tallata?tähendab libedal pinnal saab ka sirgelt liikudes kõik neli sussi tühja lööma.
see on kasutaja hallolluse teema.
a ma pidasin silmas manööverdamist, ehk kui juhtrattad välja pööratud. siis on kõigil neljal sussil ju erinev teepikkus vaja läbida ja sel juhul on sisteem seuke, et mistahes lukus neliveol mätas lendab ja kui on pruukida mingid lim-slip lukud või niisama lahtised difrid nii, et tegelikult jääb 1wd järgi ja siis on tihendi teema, kas mätas jääb terveks või mitte.
mainitet hüdroveoga põka puhul on igatahes näha, et järsemal manööverdamisel kratsib pinda küll. päris võrdselt sussid ei käi, aga väga mättasõbralik see asi siiski pole. võimalik, et parema pidamise puhul toimib teisiti.
a nigu ma eespool mainisin, siis oleks ju ideaalne, kui igal rattal oma mootor ja pööramisel jagataks õljumit nii täpselt doseerides, et kõik rattad veaksid ja ükski ei kratsiks tühja.