21-03-2013, 12:23 PM
Nii, olen mõelnud järgmist asja - kuna mootor asub ees ja tal on paremal pool küljes k-kast ja selles ka differ, siis sealt tuleb välja võll/kardaan ja sel on oma pöörlemiskiirus vastavalt k-kastis valitud käigule. Bertal on need sellised vastavalt käikudele:
1 - 81,90 rpm
2 - 142,25 rpm
3 - 207,90 rpm
4 - 270,27 rpm
5 - 360,36 rpm
See kardaan jookseb difrist välja natuke nurga all ja Bertal läheb ta otse reeversisse. Olen mõelnud, et kui sinna vahele, kardaani otsa, sätiks vahepuki, mille teise otsa sätiks JVV, külje peale aga ülekande (kett, rihm, 2-he hammasrattaga reduktor),mis reeversit ringi ajab. Puki ja jvv vahele peaks aretama mingi jublaka, mis JVV pöörded parajaks (~540rpm) meisterdaks. See võiks ka olla mõni väiksem käigukast, nagu sa kuskil mainisid, annaks suuremaid valikuid, tagurpidi, muidugi..
Asja ainuke miinus on, et sidurit puutudes JVV seisab .
1 - 81,90 rpm
2 - 142,25 rpm
3 - 207,90 rpm
4 - 270,27 rpm
5 - 360,36 rpm
See kardaan jookseb difrist välja natuke nurga all ja Bertal läheb ta otse reeversisse. Olen mõelnud, et kui sinna vahele, kardaani otsa, sätiks vahepuki, mille teise otsa sätiks JVV, külje peale aga ülekande (kett, rihm, 2-he hammasrattaga reduktor),mis reeversit ringi ajab. Puki ja jvv vahele peaks aretama mingi jublaka, mis JVV pöörded parajaks (~540rpm) meisterdaks. See võiks ka olla mõni väiksem käigukast, nagu sa kuskil mainisid, annaks suuremaid valikuid, tagurpidi, muidugi..
Asja ainuke miinus on, et sidurit puutudes JVV seisab .