21-03-2013, 19:42 PM
(21-03-2013, 19:02 PM)pen.skar Kirjutas: Aga drenaaz- veel +8 voolikut! Mootorid järjestkku- siis esimene sibab täiega, järgmine eelmise kao võrra laisemini, sellest järgmine kahe kao võrra jne.
Selles asi ongi, et õlikogus, mis läbib esimest mootorit ei pääse mujale kui järgmisse mootorisse. Kuna esimeses tehakse tööd, siis järgmisele peab jätkuma survet ja see tõstab pumba surve üles. Teine ei lohise mitte järgi vaid liigub täpselt sama kiirusega kui esimene. Jne. Üks ja sama õlikogus läbib järjest kõik mootorid ja kui mootorites õlikadu ei ole, siis nad pöörlevad ühe kiirusega. Muidugi kulunud mootoris võib osa õli minna ebatiheduste vahelt mööda ja siis pole enam täpselt lukus rattad omavahel. Seda lukus asendit kasutatakse ju ainult pehmes, kus rattad niigi puksivad.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.