24-03-2013, 08:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2013, 08:24 AM ja muutjaks oli iceman.)
kraan ise on tihtipeale umbes, kui ütled margiks R7 ,peaks olema suur settepotiga kraan. antud toode sisaldab endas sõela ,mis jämedama kraami kinni püüab,aga seeläbi ise lõpuks ummistub, ehk siis kraan aatomiteks, väike leotus ,vajadusel, ja suruõhuga puhtaks. kraani osandades on võimalus tihenditele haiget teha, võimalik ka korpus lõhkuda, kuna keere kipub kinni mädanema. no aga ei pruugi. muidugi oleks hea proovida teist kraani. samas olemasoleva jõudlust saad ka testida, voolik otse pudelisse.
säärumootor on lihtnepoiss, bena ja sädeme olemasolul ta üldjuhul käivitub.
saoled vahetanud muljetavaldava koguse juppe,ilmselt kõik korraga,aga nende omavahelises kokkusobivuses oled veendunud?. näiteks kolvigrupp ei pruugi koostööd teha, st kompresjoon kehvapoolne. või on kuskil leke , st saab lisaõhku niipalju,et mootoris ei tekki sisselaske ajal alarõhku piisavalt.säärumotot käivitad külmalt kinnise õhufiltriga. eeldusel ,et segukruvi asend on enamvähem adekvaatne.
kui sa siin ütled aga ,et küünal on poolmärg,või midagi, siis võib asi ikkagi süütes olla. säde peab olema suur ja rasvane ja sinine. kui on säde ,aga selline kõhnapoolne,umbes nagu hiinakal, siis on käivitumine suht kahtlane. hirmsa meelitamisega võib käima saada,aga bena peab väga ettevaatlikult doseerima, siis hästi vähehaaval vähemast rohkemaks.võiksid olemasolevat sädet kirjeldada proovida.
säärumootor on lihtnepoiss, bena ja sädeme olemasolul ta üldjuhul käivitub.
(24-03-2013, 08:04 AM)iceman Kirjutas: kraan ise on tihtipeale umbes, kui ütled margiks R7 ,peaks olema suur settepotiga kraan. antud toode sisaldab endas sõela ,mis jämedama kraami kinni püüab,aga seeläbi ise lõpuks ummistub, ehk siis kraan aatomiteks, väike leotus ,vajadusel, ja suruõhuga puhtaks. kraani osandades on võimalus tihenditele haiget teha, võimalik ka korpus lõhkuda, kuna keere kipub kinni mädanema. no aga ei pruugi. muidugi oleks hea proovida teist kraani. samas olemasoleva jõudlust saad ka testida, voolik otse pudelisse.oot-oot ma siin olen ülejala kippunud seletama, kuna selgub ,et bena ikka tuleb.
säärumootor on lihtnepoiss, bena ja sädeme olemasolul ta üldjuhul käivitub.
saoled vahetanud muljetavaldava koguse juppe,ilmselt kõik korraga,aga nende omavahelises kokkusobivuses oled veendunud?. näiteks kolvigrupp ei pruugi koostööd teha, st kompresjoon kehvapoolne. või on kuskil leke , st saab lisaõhku niipalju,et mootoris ei tekki sisselaske ajal alarõhku piisavalt.säärumotot käivitad külmalt kinnise õhufiltriga. eeldusel ,et segukruvi asend on enamvähem adekvaatne.
kui sa siin ütled aga ,et küünal on poolmärg,või midagi, siis võib asi ikkagi süütes olla. säde peab olema suur ja rasvane ja sinine. kui on säde ,aga selline kõhnapoolne,umbes nagu hiinakal, siis on käivitumine suht kahtlane. hirmsa meelitamisega võib käima saada,aga bena peab väga ettevaatlikult doseerima, siis hästi vähehaaval vähemast rohkemaks.võiksid olemasolevat sädet kirjeldada proovida.