25-03-2013, 12:03 PM
(25-03-2013, 09:55 AM)v6sa Kirjutas: [quote='Tift' pid='307394' dateline='1364181866']
.... Laagri kaaned ja pesad on samad. Ainult nuutidega peab midagi ette võtma.
Kas uue võlli tegemine ei tuleks kokkuvõttes odavam?
Teine küsimus, mis tekib sillaväljundist JSVle pöörlemist võttes, on vajalike pöörete kättesaamine. Sild teeb sadakond, JSV tarvis on vaja mitu korda enam... Tuleb teisest otsast taas üles kiirendama hakata...
Sama valuga saaks juba otse mootorilt kätte. Kas hoorattakojast hammasvöö pealt või mootori eest lisasebilt rihmaga... Tõsi, siis tuleb lülitamise peale mõtlema hakata.
Või ikkagi hüdrauliline JSV - pump mootori külge, jagur (mis sel juhul võib olla ka pelk kolmikkraan tagasivoolu suunamiseks mootorisse) käeulatusse ja mootor saba alla.
[quote='maitus' pid='307389' dateline='1364159699']
Kui ainult nuutide pikendamisest aitaks, siis oleks vast kõige odavam variant.
See hüdrauliline jvv on muidugi paras kiusatus. Lihtne teha ja lollikindel. Aga tasku peale hakkab see asi kindlasti kui vene hammaspumpade ja -mootoritega hakkama ei saa.
H- jvv ei väista aga samuti seda, et pöördeid agregaatidel ei tuleks muuta.
Mis number see 540 p/m üldse on- mingi sada aastat tagasi iidamast-aadamast kokkulepitud keskmine suurus mis sisuliselt ühegi töö jaoks ei kõlba
. Asja mõte on vast rokem see, et saaks toota kõigile sobivaid agregaate. Minu põka puhul ei oma see ju aga mingit tähtsust. Esiteks ei lähe juba vaovahe kindlasti paika ja seega tuleb mul need riistad nii või teisiti omal- või ümber teha. Uued agregaadid on aga niikuinii arvestatud 1000 p/m jvvõllile. Pane siis sellise otsa rootor-kartulivõtja...kartulikombaini aga ei ole ju mõtet soetada kui 10 vagu kartulit maas on. 540 pööret tahab aga kindlasti aeglusavat reduktorit ja see on samuti lisatakistus. Seega on arvatavasti jvv-i madalad pöörded tüki meeldivamad kasutada kui see 540 p/m , rääkimata tuhandest. Kui jvv-i ajab veel ringi lisakäigukast mis on tagurpidi tööle pandud, siis saab viimase viienda(tagurpidi esimesega) käiguga ja mootori neljanda käiguga lahedasti 1600 pööret kätte ja seda mootori 1000-nde pöörde juures- jvv 540 pöörde juures tuleb rootorniiduki jaoks neid pöördeid niikuinii oma 4x tõsta ja ma ei usu, et rootorniiduki nurkreduktoriga kiirendi oluliselt väiksema takistusega oleks kui käigukast.Jääb veel 4 käiku jvvõlli pööretega mängimiseks..
. Vahekastist saab ju ka kogu kupatuse välja lülitada ja tühjalt ei jää midagi ringi käima. Istmiku alla võiks muidugi teha hüdrosüsteemi kiirühenduse - ma küll ei tea milleks, aga igaks juhuks..
. Ehk mõtlen kunagi mingi h-mootoriga agregaadi sinna külge- mingi palgikraana näiteks
. Leidsin Börsist ka ühe esilaaduri, vaatasin, et hea toorik oleks. Helistasin siis ja selgus, et sell tahab 800 euri saada nende pulkade eest....
:http://www.kuldnebors.ee/search/pollumaj...et#image_1
Ma küll limpsasin keelt selle esisilla peale, aga selgus, et see ei ole komplektis ja et seda ei ole enam olemaski ..
.

