25-03-2013, 12:03 PM
(25-03-2013, 09:55 AM)v6sa Kirjutas: [quote='Tift' pid='307394' dateline='1364181866']
.... Laagri kaaned ja pesad on samad. Ainult nuutidega peab midagi ette võtma.
Kas uue võlli tegemine ei tuleks kokkuvõttes odavam?
Teine küsimus, mis tekib sillaväljundist JSVle pöörlemist võttes, on vajalike pöörete kättesaamine. Sild teeb sadakond, JSV tarvis on vaja mitu korda enam... Tuleb teisest otsast taas üles kiirendama hakata...
Sama valuga saaks juba otse mootorilt kätte. Kas hoorattakojast hammasvöö pealt või mootori eest lisasebilt rihmaga... Tõsi, siis tuleb lülitamise peale mõtlema hakata.
Või ikkagi hüdrauliline JSV - pump mootori külge, jagur (mis sel juhul võib olla ka pelk kolmikkraan tagasivoolu suunamiseks mootorisse) käeulatusse ja mootor saba alla.
[quote='maitus' pid='307389' dateline='1364159699']
Kui ainult nuutide pikendamisest aitaks, siis oleks vast kõige odavam variant.
See hüdrauliline jvv on muidugi paras kiusatus. Lihtne teha ja lollikindel. Aga tasku peale hakkab see asi kindlasti kui vene hammaspumpade ja -mootoritega hakkama ei saa.
H- jvv ei väista aga samuti seda, et pöördeid agregaatidel ei tuleks muuta.
Mis number see 540 p/m üldse on- mingi sada aastat tagasi iidamast-aadamast kokkulepitud keskmine suurus mis sisuliselt ühegi töö jaoks ei kõlba

Jääb veel 4 käiku jvvõlli pööretega mängimiseks..

Istmiku alla võiks muidugi teha hüdrosüsteemi kiirühenduse - ma küll ei tea milleks, aga igaks juhuks..


Leidsin Börsist ka ühe esilaaduri, vaatasin, et hea toorik oleks. Helistasin siis ja selgus, et sell tahab 800 euri saada nende pulkade eest....

http://www.kuldnebors.ee/search/pollumaj...et#image_1
Ma küll limpsasin keelt selle esisilla peale, aga selgus, et see ei ole komplektis ja et seda ei ole enam olemaski ..
