26-03-2013, 23:23 PM
Paneks jälle mõned mõtted kirja mis lume sulades pähe tulnud
. Loodan et keegi midagi arvab..
Esiteks, et kuna mu raam tuleb jõhkrast 215x85 U-karbist, siis selline mõte, et keevitaks mõlemale raamipoolele sellele karbile meetri ulatuses kaane peale, saades kaks mahutit. Need ühendaks omavahel toruga, kuskile keevitaks veel toru, mis ülespoole läheb ja millel punn peal on ja nimetaks selle süsteemi kokku : ÕLIPAAGIKS ..
.
Nii saavutaks sellise asja et tagasivool läheks raami ühe poole sees olevasse mahutisse ja sealt voolaks ta läbi suuremat sorti toru (või kahe toru) teise raami sees olevasse mahutisse ja sealt siis jälle süsteemi tagasi. Saaksin sedasi hulga õli jahutavat pinda ja pääseksin sedasi ehk õliradikast või suurest õlipaagist. Ilma neid paake ühendava toruta oleks siis paakide kogumaht 32 L. Võibolla võiksid need reservuaarid veel väiksemadki olla..? Tuletan meelde, et hüdraulist jvv-i ei ole plaanis teha praeguse seisuga
, ainult esilaadur ja rippsüsteem.
Eriti tahaks kuulda Hr tammeonu kommentaare, sest tema teab õli kuumenemisest kõike..
- ma ei ütle seda irooniaga- vastupidi, võtan su juttu väga tõsiselt ja mehhaniline jvv on suuresti sinu propaganda tagajärg
.
Siis on veel selline mõte, et milleks sellel traktoril neid mootoripatju vaja on...pole neid ju ühelgi traktoril mis ühes tükis tehtud on..? Kui jätaks ka need asjad hoopis ära, jääks palju tööd tegematta ja lihtne oleks õlipump mootori kõrvale puki otsa panna.
Millised oleksid tagajärjed teie meelest, kas väristaks midagi puruks pikapeale..? Kuskile kardaanile võib ju ka kummileevendi vahele panna, et mingit järsemat tõmmet siluda..


Esiteks, et kuna mu raam tuleb jõhkrast 215x85 U-karbist, siis selline mõte, et keevitaks mõlemale raamipoolele sellele karbile meetri ulatuses kaane peale, saades kaks mahutit. Need ühendaks omavahel toruga, kuskile keevitaks veel toru, mis ülespoole läheb ja millel punn peal on ja nimetaks selle süsteemi kokku : ÕLIPAAGIKS ..

Nii saavutaks sellise asja et tagasivool läheks raami ühe poole sees olevasse mahutisse ja sealt voolaks ta läbi suuremat sorti toru (või kahe toru) teise raami sees olevasse mahutisse ja sealt siis jälle süsteemi tagasi. Saaksin sedasi hulga õli jahutavat pinda ja pääseksin sedasi ehk õliradikast või suurest õlipaagist. Ilma neid paake ühendava toruta oleks siis paakide kogumaht 32 L. Võibolla võiksid need reservuaarid veel väiksemadki olla..? Tuletan meelde, et hüdraulist jvv-i ei ole plaanis teha praeguse seisuga

Eriti tahaks kuulda Hr tammeonu kommentaare, sest tema teab õli kuumenemisest kõike..


Siis on veel selline mõte, et milleks sellel traktoril neid mootoripatju vaja on...pole neid ju ühelgi traktoril mis ühes tükis tehtud on..? Kui jätaks ka need asjad hoopis ära, jääks palju tööd tegematta ja lihtne oleks õlipump mootori kõrvale puki otsa panna.
Millised oleksid tagajärjed teie meelest, kas väristaks midagi puruks pikapeale..? Kuskile kardaanile võib ju ka kummileevendi vahele panna, et mingit järsemat tõmmet siluda..