26-03-2013, 23:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2013, 00:03 AM ja muutjaks oli Tift.)
osadel kopplaaduritel ja ka kahveltõstukitel on kütusepaak ja hüdroõlipaak raami sees. Hea lahendus.
Patjadest rääkides - kui on kõik jäigalt, siis on hästi ja kui on kõik patjadel - pole ka paha. Kehvaks läheb asi siis, kui üritad osa patjadele panna - näiteks mootori esiotsa patjadele ja käigukasti jäigalt - hakkab lõhkuma siduri karterit. Olen ise näinud kahte sellist masinat. Üks oli Vurr enne ümberehitust. Sel oli sündides peal kahepütane diisel. Pärast mõnda sõitu oli karter tükkideks.
Patjadest rääkides - kui on kõik jäigalt, siis on hästi ja kui on kõik patjadel - pole ka paha. Kehvaks läheb asi siis, kui üritad osa patjadele panna - näiteks mootori esiotsa patjadele ja käigukasti jäigalt - hakkab lõhkuma siduri karterit. Olen ise näinud kahte sellist masinat. Üks oli Vurr enne ümberehitust. Sel oli sündides peal kahepütane diisel. Pärast mõnda sõitu oli karter tükkideks.