28-03-2013, 09:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2013, 09:05 AM ja muutjaks oli Tift.)
(27-03-2013, 22:51 PM)maitus Kirjutas: Mis vahe on , et kas filter on imemise või tagasijooksu poole peal ? Minu mõistuse järgi on ta nii või teisiti pumba imemise ja silindri (jagaja) tagasivoolu vahel ja õli voolamine peab olema mõlemas võrdne, muidu tekiks ju vaakum või surve ? Imemise poole peal jääks aga paagist tulev soga muidugi filtrisse kinni...Vahe on. Hüdroõli paagis ei tohi sul soga olla! Selle hoiab lugupeetud maitus kenasti puhtana
Selline küsimus kerkis veel pähe, et kas hüdrosüsteemi esmasel täitmisel ka mingeid nippe peab silmas pidama. On ju alguses kõik torud ja silindrid õhku täis..? Ma ei usu, et asi päris nii on nagu kaevus, et paned pumba kaevu ja ootad millal voolikust vett hakkab tulema... Mootorit ju vast ikka kohe käima ei või panna kui h-süsteem tühi on ?


Õlivõtu toru paagis asetseb paagipõhjast pisut kõrgemal, tavaliselt 30-40 mm. Toru otsa aga ümbritseb omakorda veel üks rõngas, sama kõrge, kuid suurem - ütleme, kui su toru on näiteks 40 mm, siis see lisarõngas võiks olla ca`100-120 mm. See lisarõngas hoiab põhjas muidu loksuvat kakat imitorust eemal. Kogu lugu. Õli väljalaskeava võiks aga olla kas põhjaga tasa või siis jällegi põhjast madalamal - mitte palju, piisab näiteks 10-20 mm, sinna saaks siis koguneda saast ja õlivahetusel jookseb õli hästi välja. Veel - hüdropaak ei tohi olla hermeetiline! Kuskil üleval servas võiks olla nippel, selle otsas väike voolik ja vooliku otsas paagist pisut kõrgemal rõhutasandi - laseb õhul vabalt liikuda sisse-välja, kuid ei lase saasta paaki. Ideaalis oleks kasutada muidugi niiskuseraldit, kuid kui see maksab üüratu summa, siis....on see iigne luksus.