28-03-2013, 23:35 PM
(28-03-2013, 18:22 PM)maitus Kirjutas: Sooh,... nüüd on probleem hoopis õli jahedusega - siiani oli probleemiks ikka õli keemine ..
Kui pumba pealevool ei ole piisav, rebeneb vedelikukiht pumbas ja tekkinud tühikutes tekivad väga tugevad rõhulöögid (kavitatsioon). See lõhub tööpinnad kiiresti.
Tavalise tööhüdraulika (rippsüsteem pluss laadur) korral ei saa viisakas süsteem küll keema minna, kui just väga piiri peal ei koorma pidevalt. Kui aga süsteemis on liigne surve (näiteks vene läbvoolujaguril on läbivool tõkestatud) või komponendid lekivad lahinal läbi, siis kuumeneb kenasti ning vedelduv õli vaid halvendab asja.
Liig jaheda õli kehv pealevool on pigem käivitusjärgne probleem külmal ajal.
Sõiduhüdraulika (või Sinu puhul JSV hüdroajami) korral on pideva töö tõttu eralduvat soojust enam. Õnnetuseks tuleb ka siin arvestada seda, et süsteemi käivitamisel on õli jahe ja ei taha nii lobedalt voolata...
Hüdrosüsteemi filter on enamasti ikka rõhu poolele - nii on kindlam. Imipoolele paigaldamisel peab olema kindel, et filtri ummistumine pumpa ära ei tapaks... Kas siis kuivalt käimise või kavitatsiooniga.
Üldiselt võiksid hakata meie mõttelendu vähe piirama - Sul on palju soove ja nende üheaegne täitmine kipub olema kaunikesti võimatu ülesanne...