29-03-2013, 09:28 AM
(29-03-2013, 01:39 AM)maitus Kirjutas:Lugupeetud isand v6sa on vist rohkem tegudeinimene. Mis on muidugi õige - vanarahvas ütleb mõnikord targasti:"Palju kisa - vähe villa." Iga kord ei pea see kindlasti paika. Aga see vanarahvas on kah mitte rumal ja tasakaalustab nii mõnegi ütluse kavalalt:"Üheksa kõrda mõõda, üits kõrd lõika!" Küll see vanarahvas on tark, a mina tahaks olla nii tark, kui mu ämm on tark tagantjärele, küll ma oleks siis tark mees.. .(28-03-2013, 23:35 PM)v6sa Kirjutas: Üldiselt võiksid hakata meie mõttelendu vähe piirama - Sul on palju soove ja nende üheaegne täitmine kipub olema kaunikesti võimatu ülesanne...Ei ole sinuga, v6sa, apsoluutselt nõus. Koolitööd tuleb ikka enne ära teha..
(29-03-2013, 01:39 AM)maitus Kirjutas: Esisilla valik on jah üks asjadest mille kohta ma veel oma peas mingit lahendust leidnud ei ole. Enamus esilaaduriks ehitatud masinatel tundub see esisild olema ka vedav kuna kui tagumik korraliku "suutäiega" emakese maaga kontakti kaotab, siis on selle masina eemaldumine liivahunnikust suure küsimärgi all . Laaduri kopp tuleb lihtsalt teha vastava suurusega, arvestades traktori tagumise osa raskust ja esiratas peab olema piisavalt suur, et ta maakera sisse pesa ei hakkaks tegema.. ja esisild võimalikult ees. Ideed siis esisilla kohta on väga teretulnud... Selge see, et tugevust peab sellel jätkuma...Kopa võib ka taha panna, muuseas .. Aga kui on vastupandamatu soov ette panna, siis isand maitus ütles juba asja põhilise osa välja - kopp peab olema sobiva suurusega. Mis tähendab, et masin valmis, väike arvutus ja ongi kopa suurus käes.
Esiratas ei pea olema määratult suur, sama suurt rolli mängib laius. Laaduri kasutamisel võiks ees olla tugevam rehv, mitte mingi sõiduauto oma. MIna kasutan Bertal ära sellesama Multicar`i rehvi - paraja suurusega ja mu meelest paraja tugevusega ning laiusega kah, harmoneerub kenasti ka tagaratta suurusega .
Mul on üks kena esisild ja saadan sulle selle kohta ka pildi, vahest mõned mõõdud kah juurde, siis ise vaatad, kas sobib või mitte. Üldiselt on ta suht sarnane D-14/D-20 sildadele, kuid rohkem, kui poole võrra madalam.
Eks see kitsamaks tegemise keerukus ripub ära silla konstruktsioonist, mõnda on lihtne kitsendada, mõnda kindlasti keerulisem. Vedava esisillaga on peavalu palju rohkem, kuid mitte võimatu teostada.
(29-03-2013, 01:39 AM)maitus Kirjutas: Tift, jääksin ikkagi oma liistude juurde, kuigi, hobikorras võib teha mida iganesLoogiline, isand maitus! Eks see oligi kerge irvena ööldud...ma hobikorras pisut irvhammas, vahel lööb see välja, sorri !