29-03-2013, 15:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2013, 15:26 PM ja muutjaks oli maitus.)
Kõigepealt : Häid Pühi kõigile !


[/quote]

Võin kinnitada, et skeemide joonistamine on kõige mõttetum töö sellise aretatud asja juures ja mitte miski ei hakka klappima selle koha peale mis ruudulisel paberil joonistatud on-tühipaljas ajaraiskamine. Palju lihtsam ja kiirem on laduda kokku elus asjad ja leida neile sobiv koht ja asetus.
Valik on muidugi inimese elus igal sammul. Kaasaarvatud sellise traktori ehitamine saadaolevatest juppidest. Ma valiks omale pikema jututa keskmise suurusega Kubata poeletilt aga selline valik mul puudub, Seega püüan leida kõige optimaalsemat varianti sellest mis mul on võimalik. Selge on see, et traktor sellest asjast saab ja ta säästab kõvasti kondiauru tulevikus..
.
Tift, see sild näeb hea suurusega välja, aga kas mulle tundub õieti, et paralleelvarras on ratta teljega suht samal kõrgusel. See teeks ju kliirensi madalaks. Kuidas sinule, kui kogenud meistrimehe pilgule tundub, kas saaks ümber teha - sul asi silma ees..?
[quote='Marko' pid='307722' dateline='1364539852']
Raami sisse ehitatud õlipaak on väga põnev idee. See annab lisaks suurele jahutavale pinnale veel lisamassi terve raami näol, mis soojust endasse korjab. Soovitav on muidugi üritada asjad selle tasemeni läbi mõelda, et pärast (õli täis) paagi külge midagi keevitama ei pea.
Jummala õige jutt...see mõte käis omalgi läbi pea, et hilisemad keevitustööd ja aretused on välistatud
(29-03-2013, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: Kui esilaadur peab olema, siis vaheta sillad ära. Ehk jäik vedav sild "ette" ja keerav sild taha. Nagu kombainil või enamusel tõstukitel.Ei vaheta sildasid ära ..

(29-03-2013, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: Või riputad laaduri hoopis taha...Ei riputa taha ka ..

(29-03-2013, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: Eks kasulikum on mõelda enne ja tegutseda pärast. Kuid mingid põhimõtted võiks endale lukku lüüa, mille ümber ideed kujundada.Üsna paljud asjad ongi lukku löödud. Kui kõik mehed, kellega kaupa on tehtud, ka sõna peavad, siis on mul veel tegelikult puudu ainult mootor. Üks täiesti korras mootoriga Volvo 540 oleks ka kohe 200 euroga komplektselt võtta ja eks ülejäänud nodi eest saaks ka natuke raha tagasi. Aga ma ei oska veel otsustada-mind tõmbab rohkem diisli poole. Selles, et traktori tagasild on traktoriehituse läbivaks teemaks, ei ole minu meelest midagi imelikku, sest vedav sild ongi põhimõtteliselt traktor. Kui see toimib õigesti, siis saab seda masinat ka sihtotstarbel kasutada. Motoblokil polegi midagi peale vedava silla ..
Mulle tundub, et Marta puhul on selleks läbivaks jooneks esialgu vaid Multicari tagasild...

(29-03-2013, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: Säärase pisikese põksi puhul ei ole väga tummiste rippsüsteemi tõstevõllide või paaritonnise kandevõimega esisildade kasutamine mõistlik raskuse või meeletu tugevusvaru tõttu.Mina nagu kõik aru saavad, et ole ka traktorit ehitanud, küll aga olen ehitanud üsna keerulisi masinaid ja konstrueerimise loogika arvan omal paigas olevat[/quote]
Minu kriitilise noodiga mõtisklusi ei tasu kellelgi võtta mingi püha tõena - mina ei ole endale ise traktorit ehitanud.
(29-03-2013, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: Esilaadur on valiku küsimus, kuid see eeldab tugevamat esisilda ja piisava vastukaalu paigaldamist (just paigaldamist, sest ei ole mõtet teha traktorit nii raskeks pelgalt mõne raskema suutäie tarbeks).Põhimõtteliselt nõus. Asi ei ole aga hetkel liiga raskeks tegemises vaid hoopis selles et traktor võib liiga kerge jääda. Olen Yt-st vaadanud kuidas pisemat sorti Kubota-del kündes rattad terve vao ulatuses kaabivad. Ei tahaks nii mannetut asja..[/quote]
(29-03-2013, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: Ehk kuula vähem meie targutusi otstarbekuse teemal ja joonista rohkem skeemeSelleks ma siin just olengi, et teie targutusi kuulata- neist on uskumatult palju abi. Kriitikat kannatan suurepärastelt, ma ei pea ennast iseenesest targaks ja selles mu tarkus seisnebkiRuuduline paber on Su sõber - sellel on hea mastaapi jälgida.

Võin kinnitada, et skeemide joonistamine on kõige mõttetum töö sellise aretatud asja juures ja mitte miski ei hakka klappima selle koha peale mis ruudulisel paberil joonistatud on-tühipaljas ajaraiskamine. Palju lihtsam ja kiirem on laduda kokku elus asjad ja leida neile sobiv koht ja asetus.
Valik on muidugi inimese elus igal sammul. Kaasaarvatud sellise traktori ehitamine saadaolevatest juppidest. Ma valiks omale pikema jututa keskmise suurusega Kubata poeletilt aga selline valik mul puudub, Seega püüan leida kõige optimaalsemat varianti sellest mis mul on võimalik. Selge on see, et traktor sellest asjast saab ja ta säästab kõvasti kondiauru tulevikus..

Tift, see sild näeb hea suurusega välja, aga kas mulle tundub õieti, et paralleelvarras on ratta teljega suht samal kõrgusel. See teeks ju kliirensi madalaks. Kuidas sinule, kui kogenud meistrimehe pilgule tundub, kas saaks ümber teha - sul asi silma ees..?
[quote='Marko' pid='307722' dateline='1364539852']
Raami sisse ehitatud õlipaak on väga põnev idee. See annab lisaks suurele jahutavale pinnale veel lisamassi terve raami näol, mis soojust endasse korjab. Soovitav on muidugi üritada asjad selle tasemeni läbi mõelda, et pärast (õli täis) paagi külge midagi keevitama ei pea.
Jummala õige jutt...see mõte käis omalgi läbi pea, et hilisemad keevitustööd ja aretused on välistatud
