TZ4k-14
#12

Kahtlaseks teeb asja see, et ma pole kohanud ühtegi pilti, kus seda tehtud oleks.

Teine küsimus veel.
Kas keegi on vahetanud ära hüdrojaguri mõne parema vastu? Esmane mure on see, et haakeriista langetamine toimub tema enda raskuse ajel, ning miski ei takista tal mullast üles tõusta, kui miski maapinna poolt seda sunnib. Mõistlikum oleks, et ka allalaskmisel rakendatakse õliga survet.

Kui tahta kasutada nii buldoosrit kui haakeriistu, oleks hea paigaldada veel teine hüdrosilinder. See tähendaks siis kokku 2 kangi/4kanalit või kuidasiganes korrektne terminoloogia on.

On's keegi miskit sellist teinud, ning teab jagada pilte-kogemusi, et millest ja kuidas, et oleks mõnus ja töötav?

P.S. peaks äkki selle ja mootoriremonditeema kokku tõstma?
Madis
Vasta


Sõnumeid selles teemas
TZ4k-14 - Autor: tai - 24-09-2010, 20:26 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: v6sa - 24-09-2010, 21:44 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: 2715 - 25-09-2010, 22:08 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: tai - 26-09-2010, 15:05 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: 2715 - 26-09-2010, 16:32 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: Necro - 28-09-2010, 08:51 AM
RE: TZ4k-14 - Autor: saarrand - 28-09-2010, 14:21 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: vootele - 29-09-2010, 08:41 AM
RE: TZ4k-14 - Autor: saarrand - 29-09-2010, 10:08 AM
RE: TZ4k-14 - Autor: madisv - 29-03-2013, 08:12 AM
RE: TZ4k-14 - Autor: klaave - 29-03-2013, 21:05 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: madisv - 29-03-2013, 21:45 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: olli - 29-03-2013, 22:00 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: madisv - 29-03-2013, 22:09 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: olli - 29-03-2013, 22:49 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: jürimees - 29-03-2013, 22:20 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: pannkook - 29-03-2013, 22:56 PM
RE: TZ4k-14 - Autor: miilits - 02-04-2013, 11:16 AM
RE: TZ4k-14 - Autor: mlsluik - 02-04-2013, 15:47 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne