31-03-2013, 14:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2013, 16:10 PM ja muutjaks oli Maccaroni.)
Ladusin plekid ka külge. Versioon A, ehk siis tehaseseades variant hakkab juba nägu võtma. Jäin truuks omaaegsele hõbemetallik-mattmustale värvivalikule, ja peab ütlema et 640 esilatern näeb minu arvates päris õnnestunud välja - tunduvalt parem, kui kunagine Mosse tuli, ja pealegi H4 pirniga. Igatahes sarnaneb pill juba väga sellega, mis kunagi istumise all oli (postituse esimene pilt), ja sellisena mõtlen ta esialgu ka sisse sõita.
![[Pilt: 0101830979ff795.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/407/161/0101830979ff795.jpg)
Kokkuladumisel tekkis mõningaid probleeme. Vajaksin tergematelt nõuandeid...
1. Pidurilüliti tross - originaalis asus ta paagi all, kuid see, mis õnnestus siit hankida on vist 638 oma ja peaks asuma kusagi akukasti kandis - kas keegi oskab öelda kust poolt ja kuidas teda tuleb vedada ja kuhu peaks kinnitama? Võib ka pakkuda 634 paagiualust originaaltrossi, kui kellegil juhtub olema (olen huvitatud uuest või uueväärsest).
2. Sadulalukk sattus ka 638 oma või mis iganes ta on. Igal juhul liiga pikk ja tuleb tifti pea 2 cm maha saagida. See pole tegelikult vist probleem... saen jupi maha ja käian viisakaks.
3. Leegikate sumpsidele otsaajamine on paras nöök. Vähemalt nende tavaliste kummirõngastega, mida Baros pakub. Üks rõngas läks sissekeeramisel/surumisel loomulikult katki. Peab üldiselt mõtlema, kas mingit tänapäevasemat tihendit ei leia sinna - oskab keegi soovitada?
4. Sadularihm - Kas neid kusagilt eraldi ka võiks saada? Originaalrihmal on 1 kinnitus täiesti puru ja teine ka läbiroostetanud. Kui kellegil oleks pakkuda, siis vaataks meeleldi.
![[Pilt: 0101830979ff795.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/407/161/0101830979ff795.jpg)
Kokkuladumisel tekkis mõningaid probleeme. Vajaksin tergematelt nõuandeid...
1. Pidurilüliti tross - originaalis asus ta paagi all, kuid see, mis õnnestus siit hankida on vist 638 oma ja peaks asuma kusagi akukasti kandis - kas keegi oskab öelda kust poolt ja kuidas teda tuleb vedada ja kuhu peaks kinnitama? Võib ka pakkuda 634 paagiualust originaaltrossi, kui kellegil juhtub olema (olen huvitatud uuest või uueväärsest).
2. Sadulalukk sattus ka 638 oma või mis iganes ta on. Igal juhul liiga pikk ja tuleb tifti pea 2 cm maha saagida. See pole tegelikult vist probleem... saen jupi maha ja käian viisakaks.
3. Leegikate sumpsidele otsaajamine on paras nöök. Vähemalt nende tavaliste kummirõngastega, mida Baros pakub. Üks rõngas läks sissekeeramisel/surumisel loomulikult katki. Peab üldiselt mõtlema, kas mingit tänapäevasemat tihendit ei leia sinna - oskab keegi soovitada?
4. Sadularihm - Kas neid kusagilt eraldi ka võiks saada? Originaalrihmal on 1 kinnitus täiesti puru ja teine ka läbiroostetanud. Kui kellegil oleks pakkuda, siis vaataks meeleldi.
================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)