20-01-2004, 13:11 PM
Niisiis, projekt sai jõudu juurde.
Nädalavahetusel sain Kadettile ka mootori-doonori, millel on praktiliselt sama mootor. Erinevused on:
* Mootor uuem - värskem (jrg.näd.vah. mõõdan ka kompressioonid)
* Ajul teine versioon - \"0 280 000 334\" aga eelmine oli \"0 280 000 304\".
* Lambda-andur (jee, nüüd saab ka kütuse segu mõõtma hakata)
* Süüteaju
* pidavat olema suurendatud kanalid ja klapid.
* AFM on kah teise koodiga, aga annab täpselt samasid pingeid. Vedru tundus kah suht sama.
Kokkuvõttes olevat see mootor arendanud üle 100KW ning Ascona kere lohistanud 8.5sekiga 100ni. Ei tea kuidas mõõdeti, aga põhimõtteliselt siis võimsus u. sama mis mu Asconal. Kusjuures AirBox oli standard (filter oli veic paksem kui mu vana), ja mis kõige tähtsam - plokikaanel on veel standard kõrgus. Ehk siis need tuuningu elemendid, mis mu autole vähemalt 10KW juurde andsid oli veel rakendamata. See sinine asconn oli enne Vaidas ja sellega sõitis keegi \"Erkki\" - kui keegi teab seda masinat, siis KOMMENTEERIGE!!!
SÜÜTEAJU:
Tänan kõiki, kes annaks selle süüteaju kohta informatsiooni. Tean vaid, et sellel 15pin moodulil on PHILIPSI 28pin kivi peal. Kas keegi saab aidata, sealt kivist info lugemisega? See paistab olevat küll prose, kuna ta kood oli mingi A80xxxBP, aga jalgade paigutuse järgi võiks arvata, et ta on ka PROM. Ehk siis kui hooaja alguses läheb suuremaks timmimiseks, oleks tore, kui saaks süüdet korralikult timmida.
Selle juures oli huvitav see, et näha polnud kuskil vändaandurit, sest mis kasu on ajust, kui vända asendit saab ta teada alles iga (paugu) 180kraadi tagant. Kas siis jagaja annab tihemini induktsiooni edasi? Kommenteerige!!?
Sealt s-ajust läheb ka kaabel (mustavalgetriibuline ja rohevalgetriibuline) pritsu-ajusse. Kommenteerige!!?
Asjast veel nii palju, et jagaja on väliselt sama (koodi pole vaadanud), sealt läheb ind.kaabel süüte moodulisse, mis on natsa väiksem kui mu vana. Moodulist läheb kabla süüteajju ja süütepooli. Süütepool on kah suurem (nagu vanasti).
-----------------------
Kadettist
Uue masina kõrvalt leidsin vähe aega. Aga lammutasin ühe ukse laiali, mis läheb selle mölgise juhiukse asemele.
On alles leiutis, uksel tuli 6 polti/kruvi lahti saada, et pealt saaks aknaraamid välja tõmmata, muidu klaasi kätte ei saanud. Pooled poldid olid kõvemad kui keevitus - ainult puur aitas. Ja tihendeid oli kah uksel 6 tükki, millest osad läksid katki.
Ühesõnaga läks paar tundi ukse lammutamise peale - kokku panemine teeb u. sama välja; pluss et seda uut ust doonori küljest kätte saada, lammutasin enne 6h; ja seda kõike, et saaks seda värvimiseks ette valmistama hakta (5h-15h); pärast tuleb ta ka ette tõsta (1h) - kokkuvõtvalt oma 16-25h suht pingsat töötundi, et ühe ukse värvituks saada. Teise uksega läheb u. poole vähem. Kui seda projekti alustasin, ei kujutanud ma ette, et ainult uste peale läheb mul 25-40h, mis on minu vabaajaga võrreldes minimaalselt 2 nädalat.
Loodetavasti kõik muu sujub kiiremini
-----------------------
Ajust
Kuna ENEM A2 nukkvõlli MaxHP prognoositakse tulevat 7000RPM +/- 250, siis tehase rev_limit jääks ilmselgelt takistavaks faktoriks. Seega vaja see tõsta vähemalt 7800\'le (8200 oleks parem, aga kepsud-kolvid-saaled on ju standartsed ).
Lähtudes lehest (lugege läbi)L-Jetronic - tuli mõte see takisti R106 üles leida. Kuigi siin räägiti L-jetronicust, ja tegemist on LE-jetronicutega; oli lootus, et põhimõtteliselt on need sarnased. Ise elektroonikas sibittagi ei jaga Keerasin ...334 aju lahti, ja kohe oli näha, et on hoopis teine värk.
Ainult 1 plaat kahe asemel - ja pealegi ei leidnud sealt kirja R106 ega ka R103, mis peaks vastama piirajatele. Aga oli plaadi tagaküljel sadu takisteid.
Leidsin netist LE-jetronicu skeemi http://dl.bmworg.ru/repair/electro/le-jetronic.pdf. Lähtusin nüüd sellest, et R101 on mõlemal skeemil näha. R101 läheb skeemil kivi BS10 9.jalakülge - nii ka minu omal. Skeemil on R106 selle kivi 4. ja 14. jala vahel, ning läheb ka läbi R103 2. jala külge. Leidsin sama funktsiooniga takisti plaadi tagaküljelt , ning jootsin ta kohe lahti .
Nüüd vaja aint juhtmed potekaga külge tinutada, ja järgi proovida, kas funkab; ning siis juba asendada potekas sobiva takistiga. Et siis RevLimit jääks u. 7800RPM.
Müüki tuleb ports ülejäävaid osasid : pihustid, esituled, klaasid ja enne kevadet ka F16 käimar. Küsida võib kõike.
Nädalavahetusel sain Kadettile ka mootori-doonori, millel on praktiliselt sama mootor. Erinevused on:
* Mootor uuem - värskem (jrg.näd.vah. mõõdan ka kompressioonid)
* Ajul teine versioon - \"0 280 000 334\" aga eelmine oli \"0 280 000 304\".
* Lambda-andur (jee, nüüd saab ka kütuse segu mõõtma hakata)
* Süüteaju
* pidavat olema suurendatud kanalid ja klapid.
* AFM on kah teise koodiga, aga annab täpselt samasid pingeid. Vedru tundus kah suht sama.
Kokkuvõttes olevat see mootor arendanud üle 100KW ning Ascona kere lohistanud 8.5sekiga 100ni. Ei tea kuidas mõõdeti, aga põhimõtteliselt siis võimsus u. sama mis mu Asconal. Kusjuures AirBox oli standard (filter oli veic paksem kui mu vana), ja mis kõige tähtsam - plokikaanel on veel standard kõrgus. Ehk siis need tuuningu elemendid, mis mu autole vähemalt 10KW juurde andsid oli veel rakendamata. See sinine asconn oli enne Vaidas ja sellega sõitis keegi \"Erkki\" - kui keegi teab seda masinat, siis KOMMENTEERIGE!!!
SÜÜTEAJU:
Tänan kõiki, kes annaks selle süüteaju kohta informatsiooni. Tean vaid, et sellel 15pin moodulil on PHILIPSI 28pin kivi peal. Kas keegi saab aidata, sealt kivist info lugemisega? See paistab olevat küll prose, kuna ta kood oli mingi A80xxxBP, aga jalgade paigutuse järgi võiks arvata, et ta on ka PROM. Ehk siis kui hooaja alguses läheb suuremaks timmimiseks, oleks tore, kui saaks süüdet korralikult timmida.
Selle juures oli huvitav see, et näha polnud kuskil vändaandurit, sest mis kasu on ajust, kui vända asendit saab ta teada alles iga (paugu) 180kraadi tagant. Kas siis jagaja annab tihemini induktsiooni edasi? Kommenteerige!!?
Sealt s-ajust läheb ka kaabel (mustavalgetriibuline ja rohevalgetriibuline) pritsu-ajusse. Kommenteerige!!?
Asjast veel nii palju, et jagaja on väliselt sama (koodi pole vaadanud), sealt läheb ind.kaabel süüte moodulisse, mis on natsa väiksem kui mu vana. Moodulist läheb kabla süüteajju ja süütepooli. Süütepool on kah suurem (nagu vanasti).
-----------------------
Kadettist
Uue masina kõrvalt leidsin vähe aega. Aga lammutasin ühe ukse laiali, mis läheb selle mölgise juhiukse asemele.
On alles leiutis, uksel tuli 6 polti/kruvi lahti saada, et pealt saaks aknaraamid välja tõmmata, muidu klaasi kätte ei saanud. Pooled poldid olid kõvemad kui keevitus - ainult puur aitas. Ja tihendeid oli kah uksel 6 tükki, millest osad läksid katki.
Ühesõnaga läks paar tundi ukse lammutamise peale - kokku panemine teeb u. sama välja; pluss et seda uut ust doonori küljest kätte saada, lammutasin enne 6h; ja seda kõike, et saaks seda värvimiseks ette valmistama hakta (5h-15h); pärast tuleb ta ka ette tõsta (1h) - kokkuvõtvalt oma 16-25h suht pingsat töötundi, et ühe ukse värvituks saada. Teise uksega läheb u. poole vähem. Kui seda projekti alustasin, ei kujutanud ma ette, et ainult uste peale läheb mul 25-40h, mis on minu vabaajaga võrreldes minimaalselt 2 nädalat.
Loodetavasti kõik muu sujub kiiremini
-----------------------
Ajust
Kuna ENEM A2 nukkvõlli MaxHP prognoositakse tulevat 7000RPM +/- 250, siis tehase rev_limit jääks ilmselgelt takistavaks faktoriks. Seega vaja see tõsta vähemalt 7800\'le (8200 oleks parem, aga kepsud-kolvid-saaled on ju standartsed ).
Lähtudes lehest (lugege läbi)L-Jetronic - tuli mõte see takisti R106 üles leida. Kuigi siin räägiti L-jetronicust, ja tegemist on LE-jetronicutega; oli lootus, et põhimõtteliselt on need sarnased. Ise elektroonikas sibittagi ei jaga Keerasin ...334 aju lahti, ja kohe oli näha, et on hoopis teine värk.
Ainult 1 plaat kahe asemel - ja pealegi ei leidnud sealt kirja R106 ega ka R103, mis peaks vastama piirajatele. Aga oli plaadi tagaküljel sadu takisteid.
Leidsin netist LE-jetronicu skeemi http://dl.bmworg.ru/repair/electro/le-jetronic.pdf. Lähtusin nüüd sellest, et R101 on mõlemal skeemil näha. R101 läheb skeemil kivi BS10 9.jalakülge - nii ka minu omal. Skeemil on R106 selle kivi 4. ja 14. jala vahel, ning läheb ka läbi R103 2. jala külge. Leidsin sama funktsiooniga takisti plaadi tagaküljelt , ning jootsin ta kohe lahti .
Nüüd vaja aint juhtmed potekaga külge tinutada, ja järgi proovida, kas funkab; ning siis juba asendada potekas sobiva takistiga. Et siis RevLimit jääks u. 7800RPM.
Müüki tuleb ports ülejäävaid osasid : pihustid, esituled, klaasid ja enne kevadet ka F16 käimar. Küsida võib kõike.
68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe