01-04-2013, 08:32 AM
Sai siis esimesed paar tõsisemat päeva veedetud T-40 remontimise seltsis. Vahetatud sai väljalaskekollektor (mis mingil huvitaval kombel väga lihtsalt ei õnnestunud, st ühe silindri tikkpoldid ei sobinud kollektori ava poltidega mitte just väga hästi kokku). Viilisin kollektoril auke umbes veerandi augu jagu ja sai asja külge. Järgmine mure oli kohe põlves, mis kollektori külge läheb, ka see ei ulatanud oma toetus kronsteiniult enam korralikult kollektorile vastu ja sai ka selle jala auke veidi viilitud (avad olid enne ka juba veidi ovaalsed, tundub et tehasest peale). Lõpuks sai asi ilusti kokku koos uute tihenditega ja peaks toimima. Minule üllatuseks oli kollektori põlve otsmine pind tehases niivõrd ebaühtlane, et viilisin seda ikka päris tükk aega tasapinda, et tihend ikka ilusti pidama ka jääks (enne oli tihendi vahelt läbi löönud)
Seejärel võtsin kapoti maha ja koputasin seda sirgemaks, oli teine ikka piisavalt elu näinud ja nii mitmeidki mõlke saanud.
Veel hakkasin vaatama, et mootori kinnitus poldid on lahti kuidagi ja olidki veidi lahti, pingutasin neid üle ja paigaldasin ka 2 uut polti, mis olid üldse puudu (ilmselt neid ülemisi polte, mis peab salongist panema, ei ole viitsitud siduri vahetuse ajal tagasi panna). Olgem ausad, ega neid polte oli ikka üsna keeruline sinna panna ka, ei ole ruumi kohe üleliigset üldse mitte seal
Veel hakkasin panema külge uut ust (mille talve hakul juba Talupojalt sain), aga kohe oli tagasilöök, ei mahu kinni. Lähemalt hakkasina sja süvenema, siis oli näha, et vana ust on alt servast kõvasti ratsitud. Põhjus, miks ratsitud, on see, et vasakpoolne kabiini nurk ja katus on meeletult keevitatud, nagu ilmselt sügaval nõuka ajal on midagi tõisemat selle kabiiniga juhtunud, sellest ka ilmselt see aken mul puudu oli.
Seega oleksin ühe korraliku kabiini huviline! Siinkohal tänud jälle Talupojale, kes naabriga läbirääkimisi peab!
Seejärel võtsin kapoti maha ja koputasin seda sirgemaks, oli teine ikka piisavalt elu näinud ja nii mitmeidki mõlke saanud.
Veel hakkasin vaatama, et mootori kinnitus poldid on lahti kuidagi ja olidki veidi lahti, pingutasin neid üle ja paigaldasin ka 2 uut polti, mis olid üldse puudu (ilmselt neid ülemisi polte, mis peab salongist panema, ei ole viitsitud siduri vahetuse ajal tagasi panna). Olgem ausad, ega neid polte oli ikka üsna keeruline sinna panna ka, ei ole ruumi kohe üleliigset üldse mitte seal

Veel hakkasin panema külge uut ust (mille talve hakul juba Talupojalt sain), aga kohe oli tagasilöök, ei mahu kinni. Lähemalt hakkasina sja süvenema, siis oli näha, et vana ust on alt servast kõvasti ratsitud. Põhjus, miks ratsitud, on see, et vasakpoolne kabiini nurk ja katus on meeletult keevitatud, nagu ilmselt sügaval nõuka ajal on midagi tõisemat selle kabiiniga juhtunud, sellest ka ilmselt see aken mul puudu oli.
Seega oleksin ühe korraliku kabiini huviline! Siinkohal tänud jälle Talupojale, kes naabriga läbirääkimisi peab!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170