03-04-2013, 14:46 PM
(03-04-2013, 09:22 AM)saarrand Kirjutas: Kes on nüüd hiljaaegu vahetanud käivitusmootori starteri vastu, siis rääkige, kuidas tegite elektriskeemi? Kas panite mingi süüteluku või lisasite käivituseks lihtsalt nupu? Kuidas üldse selle elektriskeemi lahendasite, kas tegite käivitusblokeeringud ka korda, nagu tal originaalis olema peaks?
Kasutaja Daff´il on ohutustehnika kohapealt küll õigus. Samas tuleks kogu süsteem võimalikult lollikindlalt üles ehitada mis välistab käivitusblokeeringu. See sunnik on niivõrd kapriisne "lulla" mis teeb rohkem kahju kui kasu.
Eelsüüte küünla võiks vabalt teise nupu alla asetada, vaja läheb teda haruharva. (Ise pole veel kasutanud). Korralik massilüliti ja juhtmed ning mõni kobedam starteri lüliti/nupp. Väga hästi sobib see tavaline nn "vene" keeratav lüliti.
T40 omanikuna küsiks üle, kas soovid tõesti seal "kuldnokapuuris" loksuda ja väiksest aknast välja piiluda nagu koer kuudist? Kui juba vahetamiseks läheb siis vanema jumzi kabiin sobiks peale, seest palju avaram ning soliidsem. Kandiline avaarium oleks juba lux aga investeering ei tasu vist ära ning sel juhul tuleks ka ülejäänud masin otsast lõpuni üle käia.
Kabiini leiad võru tagant, 100-200€ vahemikus küsitakse nende eest.
Traktorid.ee
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB