05-04-2013, 10:40 AM
(03-04-2013, 01:11 AM)zazik Kirjutas:(02-04-2013, 21:31 PM)tak35744 Kirjutas: Väike tõenäosus,et tehasest tulnud sellisena.Masin ise aastast 1976.Kui on tulnud sellisena tehasest,siis on tegu üleminekumudeliga (armatuur on 412 oma)
1976. sobib üleminekumudelile ideaalselt.
Huvitav nähe on ka 2140 kellad 412 armatuuris. Kas mitte selle sama masina elulugu siin foorumis kunagi varem lahatud pole? Ma pole nii fänn, et viitsiks kõik mosseteemad läbi kammida, aga selletaolistest või sellestsamast masinast on siin kunagi juttu olnud.
Kõike ka ei mäleta, aga millegipärast on mälus teave, et varasel 2140/2138 autodel oli variant "lühikese" armatuurlauaga ehk siis sisuliselt 412 + uued kellad. Aga 100% kindel pole. Kerevahetustega tehti ka imelugusid. Kodukandis sõitis üks noorhärra isa peaaegu uue 2140 küljega vastu puud ja korralikult keereks. Mitu aastat otsis uut keret, lõpuks sai - Iževski kere. Nii sai 2140-st Iž412. Ka selle auto puhul on teoorias võimalus, et kusagilt saadi 2140 toorikkere ilma usteta või vastupidi, äraroostetanud uste asemel kuskilt mõned, vanast ajast seisnud 412 uksed. Sellist "üleminukumudelit" ei mäleta, aga välistatud pole.