07-04-2013, 22:54 PM
(06-04-2013, 11:58 AM)tammetonu Kirjutas: Kas inverteri eeliseks trafo ees on ainult väiksemad mõõdud ja kaal?
...
Kuus mõnikümmend elektroodi hävitava hobikasutaja jaoks on oluline vahe, kas kaar süttib iga kord või ainult "hea voolu" aegadel. Inverter suudab kehva vooluga midagigi ära teha, trafo mitte. Samas kuumeneb inverter kiiremini üle ja sunnib mõttepausile.
Mul on võimalus pruukida mõlemat ja alati haaran inverteri järele - parem tulemus ja väiksem vajadus sobivat faasi otsida.
Tööstusvooluga seda muret muidugi ei ole.
![Cool Cool](https://forum.automoto.ee/images/smilies/cool.gif)
Ja veel: renditud ESABi 120A inverter talus kehva voolu oluliselt paremini (ei kleepinud, stabiilsem õmblus), kui minu rahakotile vastuvõetav
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)