14-04-2013, 11:18 AM
(13-04-2013, 23:31 PM)hillar2 Kirjutas: Asi sai lahendatud esialgse 150 euroga GAZ 53 tehtud haagis. Tiisli lasen uuesti kokku panna, pöördsilmus. ROU 6 eest, millel oli enamus eluvajalikke juppe eemaldatud (ketirattad, pooled rattad) küsiti 200 eurot, kuigivõrd toimiva asja eest 700 eurot.
Palju kandevõime on? Vedrulehed on eemaldatud.
Kas GAZ 53 olid hüdropidurid? Kas need on võimalik toimima saada? Ei hakanud pori sees roomama, et teada saada, mis seal all on.
Tiisel on muidugi farss... Huvitav, mida selle "haagise" tegija küll mõtles, kuid tiisliks painutet raami tugevdamata jättis. Mis kast?
Mis rattad?
Kaasikul on taga hüdroajamiga trummelpidurid. Kui palju neist enam alles on selle vidina küljes, on küsitav.
Kaasiku kandevõime on 4 t. Arvestades venelaste kalduvust asjadele kahekordne varutegur anda, siis mingi 6 t pole probleem.
Karta on, et enne silda annab järele raam - see on arvestatud vedrustatud koormusele. Kui vedrud on eemaldatud, saab raam kogu koormuse punktina. Väga mõistlik on silla ja raami vahele panna midagi koormust vähemalt poolele meetrile jaotavat.
Mittekallutava asja puhul tasub kaaluda topeltraami asemel USA-stiilis tiisliga kallutamist. Ehk silinder on kastiraami ja liigendiliselt samale raamile (veel kavalam - silla külge) kinnitatud tiisli vahel. Nagu kerghaagistel...
