21-01-2004, 11:23 AM
Plekkide kohapealt oled õieti aru saanud. Sellel masinal on mootor küljepealt täielikult kaetud ja need plekid ulatuvad ka taha umbes tagakiige keskohani välja ja on ka ketikaitseks.
Mootor peaks sellel mudelil olema d5 (mitte d5m) st sileda silindripeaga aga on võimalik, et tehti ka juba selle uuema silindriga (neid venelasi ei tea kunagi, võeti seda, mis parajasti riiulis oli). Tagaratas on nagu jalgrattal (ainult 26\") ja ketiratas kinnitub kodarate külge. Selle konkreetse mudeli tagaratta kodaramõõtu ei mäleta aga vist oli 2,8mm. Summuti tundub sul ka vale olevat. Selle masina esiratas on analoogne kui Gaujal, aga oli vist kroomitud rummuga (gaujadel enamusel tsingitud) ja pidurikorpus on Gaujal plekist ja pika kõrvaga, mis esihargile kinnitub, sellel masinal peaks aga olema valatud ja kahe kõrvaga, mis ümber hargi kinni hoiavad. Esihark on kitsam teleskoophark, all otstes pilud võllile (nagu jalgrattal. Uuematel Rigadel käib võll läbi augu), ülemised prillid on ainult keskmise auguga ja Y kujuga (prillidest vedrude otsad läbi ei tule).
P.S. sul on sellel masinal ka vändad valetpidi külgepandud kuna originaaltagarattal oli väntade ketiratas teisel pool kui mootori oma.
Loodan, et väga udujuttu ei ajanud... nende masinate kohta on ametlike tehaseandmete hankimine väga väga keeruline... vähemalt ei ole minul see siiani õnnestunud.
Mootor peaks sellel mudelil olema d5 (mitte d5m) st sileda silindripeaga aga on võimalik, et tehti ka juba selle uuema silindriga (neid venelasi ei tea kunagi, võeti seda, mis parajasti riiulis oli). Tagaratas on nagu jalgrattal (ainult 26\") ja ketiratas kinnitub kodarate külge. Selle konkreetse mudeli tagaratta kodaramõõtu ei mäleta aga vist oli 2,8mm. Summuti tundub sul ka vale olevat. Selle masina esiratas on analoogne kui Gaujal, aga oli vist kroomitud rummuga (gaujadel enamusel tsingitud) ja pidurikorpus on Gaujal plekist ja pika kõrvaga, mis esihargile kinnitub, sellel masinal peaks aga olema valatud ja kahe kõrvaga, mis ümber hargi kinni hoiavad. Esihark on kitsam teleskoophark, all otstes pilud võllile (nagu jalgrattal. Uuematel Rigadel käib võll läbi augu), ülemised prillid on ainult keskmise auguga ja Y kujuga (prillidest vedrude otsad läbi ei tule).
P.S. sul on sellel masinal ka vändad valetpidi külgepandud kuna originaaltagarattal oli väntade ketiratas teisel pool kui mootori oma.
Loodan, et väga udujuttu ei ajanud... nende masinate kohta on ametlike tehaseandmete hankimine väga väga keeruline... vähemalt ei ole minul see siiani õnnestunud.