K 750 peaülekanne ja esiamordid, uute varuosade hankimine
#2

Ahoi!

Sul tegemist kõige tavalisema peaülekandega.
Maakeeles seletatuna:
Aeglane 37/8, kiire 35/9, ülikiire 35/10. Viimane vajab tavaliselt silla korpuse freesimist, et "tigu" ära mahuks.
Jäta see sama ülekanne ja ära üle 70 sõida. See on vene päritolu külkade kestvuse retsept. Igasugu muud ülekanded ja liigne pööretamine lõpetavad mootori eluea ennetähtaegselt.
Ise olen kasutanud oma pisut järeleaidatud isendil tsiklisuunitlusega Castroli silla ja kasti õli ja siiani on nii kast kui sild pidanud vastu nii pikkadele distantsidele kui jõhkrale ülekoormusele. Täpseid õli marke peast ei mäleta.
Õli üksi loomulikult ei aita, peaksid lahtivõetud asjad ka korralikul ning ilma lõtkudeta kokku panema. Uute juppide hankimisse soovitan suhtuda skeptiliselt, kuna tänapäevased uued varuosad on üldjuhul kehvema vastupidavusega kui peaaegu läbi kulunud nõuka-aegsed jupid.
Juppide hankimiseks on mõistlik külastada Tagadi restauraatorite päeva, mis on kohe-kohe tulemas - 5 mai juba!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K 750 peaülekanne ja esiamordid, uute varuosade hankimine - Autor: stimpy - 18-04-2013, 13:56 PM
RE: K 750 peaülekanne ja esiamordid, uute varuosade hankimine - Autor: isandpauk - 18-04-2013, 22:36 PM
RE: K 750 peaülekanne ja esiamordid, uute varuosade hankimine - Autor: magnusk750 - 25-08-2013, 16:57 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne