19-04-2013, 23:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2013, 23:16 PM ja muutjaks oli Maccaroni.)
Ahoi! Tammsaare ristis vist? 
Täna oli jah esimene road test, 80 km sai läbitud. Alguses oli natuke puuhobune, kuni amordid pealinna löökaukudes lõpuks ellu ärkasid. Sidur ja pidurid tahtsid samuti mõne aja tagant peale näppimist ning päeva lõpus juba kett pingutamist. Muidu toimis kõik suures piiris kenasti.
Tänu VAPE'le käivitub probleemideta, kuid 3-nda - 4-ndaga tekib korralikum jõud alles 3000 rpm juures ning alla selle jääb tuimaks, kui 4000 peal kogus juba väga kergelt. Esimesed 10L lasen praegu päris rasvase 1:25 eelseguga, seejärel langetan järk järgult 1:50-ni, mis oleks kastooriga tänavasõiduks optimaalne. Süütenurk ja segu pole hetkel ilmselgelt päris see, mis peaks, kuid niimoodi rahulikult joristades ei saa suurt aru, mida ta tahab ja 500 esimest km ei kannata väga peenestada.
Ausalt öeldes polnud ma mitukümmend aastat Jawaga sõitnud ja päris lahe oli. Täitsa tasus välja ajada

Täna oli jah esimene road test, 80 km sai läbitud. Alguses oli natuke puuhobune, kuni amordid pealinna löökaukudes lõpuks ellu ärkasid. Sidur ja pidurid tahtsid samuti mõne aja tagant peale näppimist ning päeva lõpus juba kett pingutamist. Muidu toimis kõik suures piiris kenasti.
Tänu VAPE'le käivitub probleemideta, kuid 3-nda - 4-ndaga tekib korralikum jõud alles 3000 rpm juures ning alla selle jääb tuimaks, kui 4000 peal kogus juba väga kergelt. Esimesed 10L lasen praegu päris rasvase 1:25 eelseguga, seejärel langetan järk järgult 1:50-ni, mis oleks kastooriga tänavasõiduks optimaalne. Süütenurk ja segu pole hetkel ilmselgelt päris see, mis peaks, kuid niimoodi rahulikult joristades ei saa suurt aru, mida ta tahab ja 500 esimest km ei kannata väga peenestada.
Ausalt öeldes polnud ma mitukümmend aastat Jawaga sõitnud ja päris lahe oli. Täitsa tasus välja ajada

================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)