21-04-2013, 11:33 AM
Tundub et siin on kahte sorti inimesi - ühed mõtlevad peaga mida nad teevad, teised laevad peale nii palju kui mahub ja on selle üle avalikult uhked.
Näiteks see kodanik, kes NEO-5 baasil pilvelõhkuja ehitas - mis sa siis oleks öelnud, kui oleks vaja olnud äkkpidurdus teha või kellelegi oleks tagant sisse sõitnud? Kogu see torn oleks lennanud äraarvamata kiirusega sulle endale selga ju.Tühja see mööbel ja auto - peaasi et kedagi maha ei lööks.
Et keegi ei arvaks et ma ise mingi püha lehm olen - vedasin jäikhaagise (konna) otsas Golf2-ga Gaz21 volgat. Ega üle 50 sõita ei saanud, sest volga hakkas teelt välja tahtma. Golfist tema kinni hoidjat polnud. Nii venisingi.
Või vedasin lühikese-madala transitiga kildu. Kõigepealt bussi nii palju et rehvid hakkasid kandiliseks minema. Siis suur tiki käru järgi ja see ka triiki täis. Kuhja ei julgenud panna, sest see oleks politseile liiga silma paistnud. Tossas mis kole ja Tallinnas pärnu mnt viaduktist üles saamiseks oli esimest käiku vaja. Aga pidama saamise võimalust selle rongiga enam ei olnud. Seisma jäi täpselt siis kui inerts otsa sai. Hea et keegi ette ei jooksnud-keeranud-sõitnud. Muud poleks teha saanud kui otsa sõita.
Minumeelest vene haagis, olgu ta zubrjonik või mmz ajab asja ära ja metalli teda viia pole mõtet, kui ta olemas on. Aga selliseid endale raha eest juurde osta küll mõtet pole. Tikilistega on lihtsalt niivõrd palju lihtsam ja mugavam asja ajada. Lihtsalt tõstad peale, tõmbad rihmaga aasade külge kinni ja sõidad. Vene haagisega nikastad-kombineerid-leiutad-mahutad...tore kui on ise pandud konksud, originaalis mässad koormarihma kinnitamisega selleks mitte ette nähtud kohtadesse Laadimiskõrgusest ma ei räägigi - ühelgi venelasel ei ole originaalis avatavat tagaluuki. Kõik need ümberehitatud vene haagised - kui sa tikisse samapalju rauda ja tööd sisse paneks, ta ka ei laguneks
Näiteks see kodanik, kes NEO-5 baasil pilvelõhkuja ehitas - mis sa siis oleks öelnud, kui oleks vaja olnud äkkpidurdus teha või kellelegi oleks tagant sisse sõitnud? Kogu see torn oleks lennanud äraarvamata kiirusega sulle endale selga ju.Tühja see mööbel ja auto - peaasi et kedagi maha ei lööks.
Et keegi ei arvaks et ma ise mingi püha lehm olen - vedasin jäikhaagise (konna) otsas Golf2-ga Gaz21 volgat. Ega üle 50 sõita ei saanud, sest volga hakkas teelt välja tahtma. Golfist tema kinni hoidjat polnud. Nii venisingi.
Või vedasin lühikese-madala transitiga kildu. Kõigepealt bussi nii palju et rehvid hakkasid kandiliseks minema. Siis suur tiki käru järgi ja see ka triiki täis. Kuhja ei julgenud panna, sest see oleks politseile liiga silma paistnud. Tossas mis kole ja Tallinnas pärnu mnt viaduktist üles saamiseks oli esimest käiku vaja. Aga pidama saamise võimalust selle rongiga enam ei olnud. Seisma jäi täpselt siis kui inerts otsa sai. Hea et keegi ette ei jooksnud-keeranud-sõitnud. Muud poleks teha saanud kui otsa sõita.
Minumeelest vene haagis, olgu ta zubrjonik või mmz ajab asja ära ja metalli teda viia pole mõtet, kui ta olemas on. Aga selliseid endale raha eest juurde osta küll mõtet pole. Tikilistega on lihtsalt niivõrd palju lihtsam ja mugavam asja ajada. Lihtsalt tõstad peale, tõmbad rihmaga aasade külge kinni ja sõidad. Vene haagisega nikastad-kombineerid-leiutad-mahutad...tore kui on ise pandud konksud, originaalis mässad koormarihma kinnitamisega selleks mitte ette nähtud kohtadesse Laadimiskõrgusest ma ei räägigi - ühelgi venelasel ei ole originaalis avatavat tagaluuki. Kõik need ümberehitatud vene haagised - kui sa tikisse samapalju rauda ja tööd sisse paneks, ta ka ei laguneks