23-04-2013, 10:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2013, 10:18 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(22-04-2013, 17:40 PM)Üllar Kirjutas: Ei ma mõtlesin ikka niimoodi, et pumba enda küljes need kaks otsa ära vahetada, mis vahetult kõrgsurvega seotud on. Koos klapiga muidugi. Remondimees midagi vihjas, et sel moel saab teinekord lihtsamini õhu välja meelitada.
Kas MTZ ka harrastas keerispumpasid. Siiamaani mina olen küll ainult ridapumpasid kohanud nendel.
Kohtade vahetamine ei muuda midagi - ühtviisi kehvasti saab ringleva õhu välja. Küll oleks mõte tagasivool KSPst viia pumba sisendi asemel paaki tagasi. Päris pimedaks teha ei soovita - erinevalt membraanpumbast teeb siin survet kolb otse nukilt...
Pea õhutustamisel on ohutum avada pihustitorud pihustite juurest, kui katkuda maha seda punni - saab korraga täis nii pea kui torud. Sest kui pea kord tühi, on tegelikult tühjad ka torud. Need tuleb omakorda täis lüüa.
Minul näiteks ei ole oma tööriistakollektsioonis võtit, millega pöörise peal olev 14 mm punn lahti keerata nii, et pihustitorusid maha ei peaks keerama. Traktori komplektis olev 14 mm toruvõti ei mahu...

Aga 19 mm võtmeid pihustitorude kruttimiseks on mul piisavalt

MTZ pöörispea on üllatuseks...
