23-04-2013, 11:17 AM
(23-04-2013, 11:04 AM)Daff Kirjutas: ...
Pöörispea õhutamine on aga teadus omaette.
...
Eile just sai pump toodud stendist. Remondimees andis õpetused kaasa kuidas õhutada aga ma üritasin asja lihtsamalt teha. Panime põka russile nööriga sappa, pihustitoru lahti ja tuld, aga mitte üks mats enne ei käinud kui ikkagi tegime nii nagi proff õpetas. Pihusti stuts pumba pealt lahti, mõni meeter vedu ja juba kütus tuli. Torud külge ja start. Punn oli kellegi poolt ümmarguseks keeratud, sellepärast oli vaja stutse lahti lasta.
Kas avasite kõik torud või ainult ühe?
Oskad ehk põhjendada, miks pööris ei õhutustu loomulikul teel?
Ilmselt oleks kütus tulnud üsna koha ka siis, kui oleksite edasi vedanud Kaua tirisite? Gaas oli ikka põhjas (maksimaalne etteanne)? Ma tean küll, et teoorias peaks KSP regulaator andma käivitamisel alati maksimaasle etteande, mida mootori käivitumisel hakkab piirama, kuid see ei tundu alati toimmivat vanadel "hooldatud" pumpadel...
Ma ei vaidleks, kui mul ei olek korduvalt olnud õnne saada saska käima ilma pead näppimata. Mõlemalt pihustilt torud lahti, käsipumbaga seni ette, kuniks paagis hakkab midagi kuulda olema ja siis starterit seni, kuni torudest hakkab pritsima. Üle 3 paarikümnesekundilise tsükli pole kunagi kulunud...
T-150 kahesektsioonilist ei ole ma täitnud - seal võib olla mõni nüanss, mida peab arvestama (täitmise järjekord vms...).
Samas ei ole pea avamine otse paha - lihtsalt puhtust peab pidama