24-04-2013, 16:14 PM
... jawamehel on esimeste sõitudega natuke rohkem silmad lahti ka läinud ning mitmed paratamatuste alla liigitatavad nähtused nagu sumpside vahelt taguv õli, kõva lärmi juures vähevõitu jõudu, sõidu ajal minemalennanud neutraaltule klaas, peale jääv pidurituli... janiiedasi - selliste pisiasjade suhtes muutub jawamees kiiresti immuunseks.
ei saanud ma selle asbestnööriga sumpse ikka pidama ja katsetan nüüd pastat. nüri on teadmine, et aeg ajalt tuleb jawamehel pütte maha võtta, et silku- ja kolvipäid ning kanaleid puhastada - jälle vaja lahti katkuda ja uuesti mökerdada. üks käigus olev Jawa ongi vist nagu reisser - enamus aega puki otsas poollaiali, enne sõitu laod kokku ja päeva lõpus tirid huvi pärast jälle laiali
ei saanud ma selle asbestnööriga sumpse ikka pidama ja katsetan nüüd pastat. nüri on teadmine, et aeg ajalt tuleb jawamehel pütte maha võtta, et silku- ja kolvipäid ning kanaleid puhastada - jälle vaja lahti katkuda ja uuesti mökerdada. üks käigus olev Jawa ongi vist nagu reisser - enamus aega puki otsas poollaiali, enne sõitu laod kokku ja päeva lõpus tirid huvi pärast jälle laiali

================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)