27-04-2013, 10:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2013, 11:12 AM ja muutjaks oli 66912.)
Tänud informatsiooni eest. Tundub, et kõige kindlam variant on rooste simuleerimine vastava värviga:
enne:
http://i252.photobucket.com/albums/hh20/...and004.jpg
pärast:
http://i252.photobucket.com/albums/hh20/...and017.jpg
Aga mis tunde tekitas teis avapostituses olnud video?
http://www.youtube.com/watch?v=fQVpSFoROg4
Minevikus tundus minu jaoks ka selline originaali rikkumine pühaduseteotus ja klassikaline sõiduk võiks olla ikka uuevääriliseks taastatud. Kuid jah, viimasel ajal on tekkinud tõmme sõiduki suunas, mis näeb välja mõnevõrra nagu "barn find", kuid tehnika on igapäevaselt kasutatavas korras.
Kõige rohkem küll paneb "südame verd tilkuma" teadmine, et roosteuss sööb sõidukit edasi. Sest peale taastamata kereseisukorras sõiduki ekspluateerimist mõne aasta jooksul võiks sõidukil olla ikka võimalus taastatud, mitte vanarauaks saada.
Just seepärast huvitas mind ka rooste osas teine variant, et kas üldse on võimalik ajahamba poolt roostepuretud detailide roostetamisprotsess täielikult peatada ilma metalli haljaks ajamata. Googeldades on jäänud mulje, et ilmselt vist mitte. Kuigi adekvaatset infot on sealt raske aganate seast välja kaevata.
Minu lõppeesmärk on mingi aeg endale ehitada klassikaline sõiduk, mida saaksin julgelt kasutada kogu perioodi osas, mil aasta jooksul Eestis teed ei soolatata. Siinkohal aitaks muidugi tugevalt kaasa tehnika moodsama vastu vahetamine või väga töökindla ja hea varuosade saadavusega tehnikaga klassik. "Garaazi kuningannasid" pole ma kunagi väga soovinud omada, ka klassik peab olema sõitmiseks. Aga mul ei ole veel väga kindlat pilti suunast kuidas oma eesmärgid realiseerida.
Üks suund on klassikaline õhkjahutusega Prosche 911, milliseid olen omanud ja mille eelis on, et need ei ole eriti haruldased, et oleks kahju üks eksemplar "ära rikkuda", millede varuosade saadavus on hea ja tehika vastupidavus samuti.
Teine võimalus on nt. rolls silver shadow, mis ei ole üldse mitte haruldane auto, kuna rollse viiakse vanarauda väga harva, kuid mille originaalseks taastamiseks on vaja loovutada kaks kätt, kolm tilka verd ja neli jalga. Ehk siis see sõiduk taastamistvajavas seisus on suht odav hankida ja selle võiks mõne asise sõiduki tehnika peale ümber ehitada nagu nt. Mercedes S W126, mille vastupidavus, osade saadavus ja hind on väga head.
Kolmas GAZ 21, mis oleks samuti vaja mõne uuema sõiduki tehnikale ümber ehitada, kuna olgem ausad, GAZ 21 tehnika ikka tõeliselt igapäevaseks kasutuseks ei sobi tänapäevasele kiire elutempoga inimesele. See variant meeldib mulle kõige vähem, kuna selline ümberehitamine muudab hilisema originaali taastamise pea võimatuks. Ehk siis üks potentsiaalne taastatav sõiduk saab rikutud.
Kuid ehk õnnestub midagi peale hakata eksemplariga mida muidu taastamiskõlbulikuks ei peeta?
enne:
http://i252.photobucket.com/albums/hh20/...and004.jpg
pärast:
http://i252.photobucket.com/albums/hh20/...and017.jpg
Aga mis tunde tekitas teis avapostituses olnud video?
http://www.youtube.com/watch?v=fQVpSFoROg4
Minevikus tundus minu jaoks ka selline originaali rikkumine pühaduseteotus ja klassikaline sõiduk võiks olla ikka uuevääriliseks taastatud. Kuid jah, viimasel ajal on tekkinud tõmme sõiduki suunas, mis näeb välja mõnevõrra nagu "barn find", kuid tehnika on igapäevaselt kasutatavas korras.
Kõige rohkem küll paneb "südame verd tilkuma" teadmine, et roosteuss sööb sõidukit edasi. Sest peale taastamata kereseisukorras sõiduki ekspluateerimist mõne aasta jooksul võiks sõidukil olla ikka võimalus taastatud, mitte vanarauaks saada.
Just seepärast huvitas mind ka rooste osas teine variant, et kas üldse on võimalik ajahamba poolt roostepuretud detailide roostetamisprotsess täielikult peatada ilma metalli haljaks ajamata. Googeldades on jäänud mulje, et ilmselt vist mitte. Kuigi adekvaatset infot on sealt raske aganate seast välja kaevata.
Minu lõppeesmärk on mingi aeg endale ehitada klassikaline sõiduk, mida saaksin julgelt kasutada kogu perioodi osas, mil aasta jooksul Eestis teed ei soolatata. Siinkohal aitaks muidugi tugevalt kaasa tehnika moodsama vastu vahetamine või väga töökindla ja hea varuosade saadavusega tehnikaga klassik. "Garaazi kuningannasid" pole ma kunagi väga soovinud omada, ka klassik peab olema sõitmiseks. Aga mul ei ole veel väga kindlat pilti suunast kuidas oma eesmärgid realiseerida.
Üks suund on klassikaline õhkjahutusega Prosche 911, milliseid olen omanud ja mille eelis on, et need ei ole eriti haruldased, et oleks kahju üks eksemplar "ära rikkuda", millede varuosade saadavus on hea ja tehika vastupidavus samuti.
Teine võimalus on nt. rolls silver shadow, mis ei ole üldse mitte haruldane auto, kuna rollse viiakse vanarauda väga harva, kuid mille originaalseks taastamiseks on vaja loovutada kaks kätt, kolm tilka verd ja neli jalga. Ehk siis see sõiduk taastamistvajavas seisus on suht odav hankida ja selle võiks mõne asise sõiduki tehnika peale ümber ehitada nagu nt. Mercedes S W126, mille vastupidavus, osade saadavus ja hind on väga head.
Kolmas GAZ 21, mis oleks samuti vaja mõne uuema sõiduki tehnikale ümber ehitada, kuna olgem ausad, GAZ 21 tehnika ikka tõeliselt igapäevaseks kasutuseks ei sobi tänapäevasele kiire elutempoga inimesele. See variant meeldib mulle kõige vähem, kuna selline ümberehitamine muudab hilisema originaali taastamise pea võimatuks. Ehk siis üks potentsiaalne taastatav sõiduk saab rikutud.
Kuid ehk õnnestub midagi peale hakata eksemplariga mida muidu taastamiskõlbulikuks ei peeta?