29-04-2013, 19:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2013, 19:58 PM ja muutjaks oli oldmoped.)
(29-04-2013, 19:47 PM)pvr Kirjutas:(29-04-2013, 13:40 PM)Walter Kirjutas:(29-04-2013, 12:54 PM)Marko Kirjutas: kui lisada rummusisene käiguvahetus, saaks teha premium klassi maastikuratta, mis ei karda mingit sodi. Veider, et keegi seda ei kasuta tänapäeval.Huvitav mitu käiku saaks mahutada maksimaalselt rummu sisse?
14
http://www.rohloff.de/en/products/speedhub/index.html
"võlliveoga" ratas paaris Rollhoffiga on paljude märg unem.
1980ndatel tootsid keegid jaapanlased tsingitud raamidega "võllveoga" rattaid, kui keegi teab kes need olid võiks teada anda, oleks hea mälu värskendada.
Huvitav, mitmekäiguliseks peaks antud kontekstis NuVinci 360'e CVT lugema?

Aga kui ekstreemoludesse mõeldud ratastest rääkida, siis kepiveoga eriti palju neid ei toodeta (aga valikut natukene ikka on), kooslus Rollhoff + kevlar hammasrihm on teispool lompi suhteliselt levinud kooslus.
Eestlasest kaalupede ehmatab sellise ratta peale lihtsalt ära ka siis, kui ta pole veel hinda näinudki.