03-05-2013, 22:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2013, 22:19 PM ja muutjaks oli Tift.)
(03-05-2013, 21:36 PM)meli666 Kirjutas: Äkki Ksf Tift joonistab, kirjutab milline see 1:2 reduktor täpsemalt välja peab nägema?
See võiks ja peaks välja nägema selline:
reduktor
Lugupeetud isand diesel, see Riia diisel seisab katte all ja ootab oma ..aega. Mul on "aiste vahell" Nissan Bluebird 2,o diisel, hingab vabalt ja... see on esiveoline, koos käigukasti ja reduktoriga. Reduktori keevitasin kinni, võll jooseb tahapoole, sealt pooltelje ja kardaani sümbioos reeversisse. Kuna see kardaan on nagunii suht suure nurga all, siis oleks päris hea sinna kardaani ja reeversi vahele selline kiirendav reduktor panna. Ja on hea, kui on kahe hammasrattaga, sest siis saab reeversit õiget pidi kasutada. Multicar`i tagasild on ju teistpidise pöörlemisega.
Ah jaa, sel mootoril jätkub hobuseid ja kilowatte igasuguste asjade ringiajamiseks ning jääb nats ülegi .
Kiilrihmad ei ole mu meelest tõsine lahendus traktori juures. Eks saab ka niimoodi ja paljude masinate juures on seda kasutatud, kuid nagu kettülekanne on ka kiilrihmülekanne traktori (Berta) põhikonstruktsioonis välistatud. Välja arvatud mootoririhmad.