03-05-2013, 22:21 PM
Üks tavaline käigukast on ju ka reduktor. Võllid liiguvad küll vastassuunas, aga Sul reeverskast ju olemas. Pane see tavaline kepikast tagasilla ja reeverskasti vahele, kui mahub. Hea võimalus vajalikku liikumiskiirust valida, mis sest, et kõikide käigukombinatsioonide kokkulugemiseks kõrgemat matti vaja.
Nojahh, mootorist tuleb aeglustavasse käigukasti, edasi kinnikeevitatud difrile, sealt reeverskasti, edasi kiirendavasse käigukasti ja lõpuks aeglustavasse tagasilda. Natuke imelik küll, see mu kolmanda kasti mõte kogu tervikut arvestades, aga mine tea. Kui vedu taga, siis vast toimib, kuid inertsiga edasiliikumist käiguvahetuse ajal vast ei tule.
Parimate soovidega, IP
Nojahh, mootorist tuleb aeglustavasse käigukasti, edasi kinnikeevitatud difrile, sealt reeverskasti, edasi kiirendavasse käigukasti ja lõpuks aeglustavasse tagasilda. Natuke imelik küll, see mu kolmanda kasti mõte kogu tervikut arvestades, aga mine tea. Kui vedu taga, siis vast toimib, kuid inertsiga edasiliikumist käiguvahetuse ajal vast ei tule.
Parimate soovidega, IP