03-05-2013, 23:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2013, 09:57 AM ja muutjaks oli Tift.)
(03-05-2013, 22:27 PM)meli666 Kirjutas: Ei tea kas minu raali viga, aga link ei toimi.
Oot, üritan teistmoodi...
![[Pilt: reduktor_pw5_2_0_501b4f874dca2_120x120.jpg?w=490]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/reduktor_pw5_2_0_501b4f874dca2_120x120.jpg?w=490)
Väike küll, aga aimu saab..
(03-05-2013, 22:59 PM)diesel Kirjutas: oh kurja, nüüd ma äbenen tükk aega ja enam sõna siin teemas parem ei võta.Ega`s keegi kallale tule

(03-05-2013, 22:59 PM)diesel Kirjutas: nüüd meenus see datsuni kone küll, a vot kuidagi oli riia diisel kõvakettal talletatud.Nu ei old Datsuni-kone, Datsun ju lõpetati...aga tühja kah, eks ta Datsuni järeltulija ole jah


Nu eile jõudsin selle Laurel`i kokku panna aga käivitus läks aia taha, sest ta oma aku oli ..surnd mis surnd, teist pold kuskilt momendil võtta. Aga õhtul hiljem kõllas omanik ja seletas õhinal, kuidas nad olid auto käima naksanud...ning siis mööda tühja teed sajaga sõitnud. Mootor töötand niigu linnuke

Võtsin koost lahti ühe 51-he käigukasti. See oli nagunii "kose kurku" minemas. Sealt seest leidsin kaks sobivat hammasratast, üks 43 ja teine 22 hambaga. Aga kui võtta see väiksem hammakas, siis sel on 18 kikut, saaks ülekande 2,38

![[Pilt: dsc05566.jpg?w=490&h=327]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc05566.jpg?w=490&h=327)
Teistpidi näevad välla sellised:
![[Pilt: dsc05567.jpg?w=490&h=191]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/dsc05567.jpg?w=490&h=191)
Nüid hakkab pihta see huvitavam osa...