08-05-2013, 15:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-05-2013, 15:34 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(08-05-2013, 12:51 PM)Basilio Kirjutas: Ilmselt tuleb pritsitud pinda veel millegagi puhastada/töödelda. Mina seda lolli peaga ei teinud, tõmbasin krundi otse peale ja üllatavalt kiiresti hakkas uuesti roostetama. Lausa kordades kiiremini kui ketasharjaga puhastatu.Mis krunti kasutasid?
Ise talitasin nii, et pritsitud plekile happekrunt ning sellele EPO veel otsa. Tuttav tegi kunagi pritsitud ja eri viisidel kaetud prooviplekitükid, mis aastaringi auto põhja all 30K km ringi sõitsid ning see, millel EPO krunt + hapekas polnud ainukesena roostet. Teiste variantidena oli lihtsalt täitevkrunt, täitevkrunt + kattevärv, hapekas + kattevärv jms. ei mäleta täpselt.