17-05-2013, 08:08 AM
Nii...
Oli vahepeal aega alustada kallurimehe elu, esimesed koormad seljataga ning üldmulje hea. Siiamaani on kokkupuuted olnud ainult uuemate masinatega, millel poolautomaadid peal ning buldogkabiinid... Objektile sõitma aga läheks iga kell sellise vanema masinaga, mille koormustaluvus piir on suht kõrge
Virutasin paar pritsitäis määret liigendite ja pukside vahele, läks kohe kuidagi kergemaks ja mõnusalt pehmeks see masin ....
Nüüd olengi dilemma ees, nimelt mootor on üheltpoolt suht õline. Miskit hullu pole, aga plokk on ikka märg ja kogub üleliigset tolmu endale peale. Õli immitseb nii klapikambri kaane kui ka plokikaane vahelt. Õlikadu on väga väike, aga siiski. Seega on jube tahtmine mõnipäev plokikaan maha võtta ja vaadata, mis karul südames Kuna sellele Cumminsi mootorile (Cummins LT10 peaks ehk olema? ) mingeid korralikke koostööjooniseid pole leidnud, siis küsiks targematelt, kellel kokkupuuteid sellise mootoriga, kas on ka mingeid eripärasid sel mootoril? Et lahtivõttes üllatusi ei tuleks ja töö kiirelt sujuks...
Oli vahepeal aega alustada kallurimehe elu, esimesed koormad seljataga ning üldmulje hea. Siiamaani on kokkupuuted olnud ainult uuemate masinatega, millel poolautomaadid peal ning buldogkabiinid... Objektile sõitma aga läheks iga kell sellise vanema masinaga, mille koormustaluvus piir on suht kõrge
Virutasin paar pritsitäis määret liigendite ja pukside vahele, läks kohe kuidagi kergemaks ja mõnusalt pehmeks see masin ....
Nüüd olengi dilemma ees, nimelt mootor on üheltpoolt suht õline. Miskit hullu pole, aga plokk on ikka märg ja kogub üleliigset tolmu endale peale. Õli immitseb nii klapikambri kaane kui ka plokikaane vahelt. Õlikadu on väga väike, aga siiski. Seega on jube tahtmine mõnipäev plokikaan maha võtta ja vaadata, mis karul südames Kuna sellele Cumminsi mootorile (Cummins LT10 peaks ehk olema? ) mingeid korralikke koostööjooniseid pole leidnud, siis küsiks targematelt, kellel kokkupuuteid sellise mootoriga, kas on ka mingeid eripärasid sel mootoril? Et lahtivõttes üllatusi ei tuleks ja töö kiirelt sujuks...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB