17-05-2013, 22:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-05-2013, 22:27 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(17-05-2013, 21:54 PM)KristjanT Kirjutas: Kas sidur on siis raske ka? Või on suhteliselt pika käiguga? Nagu juba kõlas, siis alates 200 hobujõust reeglina võimendid peal ja iga vajutuse ajal sutsuvad ilusti.
Ega odav tehnika pidamine ei ole, aga sellele hobile vastu ka ju ei saa. Kas plaanid ka tasulisi vedusid ametlikult hakata tegema? Karm kadalipp vaja jah läbi käia. Tahtsin vahepeal ise sama teed minna, aga isu läks ära, eriti kui kindlat tööjärge ees pole. Eks hooajalisele tööle (teedehitusele) kindlasti leiab rakendust, aga sealt saadav raha on iseküsimus... Auto hoolduskulud vast annab tagasi. Hetkel on mul sarnane situatsioon metsakolliga, mis tahab kogu aeg mingeid vidinaid, aga tagasi ei too ta suurt midagi. Kogu raha võtab ära
Siduri vajutusega kaasneb kohustuslik suts on olemas sellelgi kasti, pole veel jõudnud süveneda, mis täpsemalt seda teeb.. See väike siduri silinder on selline vahva vigur seal...
Plaan on tõesti tasuliste vedudega tegelema hakata, eks lähinädalatel peaks paberid korda saama. Eks ta omamoodi hobi ole, plaan lõplikult kodumaale naasta ning siin vaikselt edasi toimetada. Töid hetkel jagub, kuid alati saab masinaid juurde võtta ning tegemata ei jää midagi.
(17-05-2013, 22:04 PM)Wiki432 Kirjutas: Sidurit vabastades ei käi sutsu? Mitu toru läheb sellese agregaati? Eesplaanil olev peenem silindriline osa peaks olema hüdrosilindri keha, millele järgneb jämedam silinder õhukolvi jaoks. Õhutusnipli asend ja rõhutasandi viitaks ka võimendile.
Hakkas vähe kripeldama ja käisin roomasin väheke põhjaall, õhu survepool on ka täitsa olemas, kuid kenasti peidus...
Niisiiis, jälle targem Peab homme uurima, kas anomaalia siduriga võib olla sidurivõimendi poolt põhjustatud...
Tänud igatahes õigele teele suunamast...
(17-05-2013, 22:04 PM)Wiki432 Kirjutas: Üks isik ei saa enam mitmes veofirmas vastutav olla.
Õige
Õnneks ametikoolituse saab läbitud 4 nädalaga, täitsa huvitav koolitus kus käivad loenguid pidamas ka politsei jms ametnikud.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB