20-05-2013, 20:12 PM
No kaua see hülsi krae küljes püsib teab ainult Allahh, kui temagi. Sõltub kui suur mõra on ja kuna uue põrutuse saab.
See pealmine "punn" või kork regullib võlli üles alla lõtku ja seda pole vaja eriti kinni murda. Ekstsentrik mis asub roolivõimendi kardaani juures on roolivõlli teo lõtku regullimiseks sektori suhtes.
Kusagilt kaane alt sai veel reguleerida hammaslati hambumist sektoriga.
Kolmas ja kõige tähtsam koht regullimiseks asub eestpoolt vaadates nelja poldiga kinnituva kaane all. Seal on kaksisklapi juhtmehhanism, mis juhib jagajat. Sellel on tegelikult olemas ka numbrilised väärtused milliseks tuleb vahe seada aga saab ka silma järgi edukalt. Põhiline, et vahet, ehk lõtku liiga väikseks ei reguleeri, siis võimendi rakendub ainult ühele poole, teisele poole murra kangiga.
Plommi all on reduktsiooniklapp. Seda eriti näppida pole vaja.
______________________________________________________________________________________________________________________
Veel sellest hülsist mis kipub rasketes oludes ära murduma. Et kui nüüd kusagilt veneaegsetest varudest õnnestub hankida see hülss, peab vaatama, et ta taastatud pole. Olid liikvel Türil taastatud hülsid, mis pidid olema komplektis sukaga, mis läks reduktorisse.
Sukad olid neil seest siledaks treitud ja hülsile keevitati peale ning treiti mõõtu. Mul üks selline hülss olemas, mida praegu kuhugile pista pole. Pole nii suurt auku reduktori sees. Vana sukk ootab mõõtu treimist.
See pealmine "punn" või kork regullib võlli üles alla lõtku ja seda pole vaja eriti kinni murda. Ekstsentrik mis asub roolivõimendi kardaani juures on roolivõlli teo lõtku regullimiseks sektori suhtes.
Kusagilt kaane alt sai veel reguleerida hammaslati hambumist sektoriga.
Kolmas ja kõige tähtsam koht regullimiseks asub eestpoolt vaadates nelja poldiga kinnituva kaane all. Seal on kaksisklapi juhtmehhanism, mis juhib jagajat. Sellel on tegelikult olemas ka numbrilised väärtused milliseks tuleb vahe seada aga saab ka silma järgi edukalt. Põhiline, et vahet, ehk lõtku liiga väikseks ei reguleeri, siis võimendi rakendub ainult ühele poole, teisele poole murra kangiga.
Plommi all on reduktsiooniklapp. Seda eriti näppida pole vaja.
______________________________________________________________________________________________________________________
Veel sellest hülsist mis kipub rasketes oludes ära murduma. Et kui nüüd kusagilt veneaegsetest varudest õnnestub hankida see hülss, peab vaatama, et ta taastatud pole. Olid liikvel Türil taastatud hülsid, mis pidid olema komplektis sukaga, mis läks reduktorisse.
Sukad olid neil seest siledaks treitud ja hülsile keevitati peale ning treiti mõõtu. Mul üks selline hülss olemas, mida praegu kuhugile pista pole. Pole nii suurt auku reduktori sees. Vana sukk ootab mõõtu treimist.