25-05-2013, 14:22 PM
Hooajalisel tööl surutakse jah hinnad väga alla, ausalt makse makstes ei ole nende solkijatega võimalik konkureerida. Tegelikult raskel veol on võimsam mootor ökonoomsem, aga teedeehituses on vanne sikutamas ikka puha vaid 380 või 420 traavlit. Eks vahemaad pigem väikesed, kiirused madalad...
Miks sa omale esisillale jumbosid panna tahad? Eks sa selle järgi pead vaatama, kas selles mõõdus juhtiva silla rehve ka olemas on. Haagistel ju vabajooksu rehvid. Tegelikult on olemas küll, aga mis oleks antud modifikatsiooni eesmärk? Suurte koormate pärast?
Kui kannatab siin välja öelda, siis kui raskeid koormaid reaalsuses vead? Ülekaalulised on eeskätt vannid ja metsaveokid. Kalluritest nii ei tea (aga ju ikka, hinnad madalad ju), aga metsaveokid tõsi enam nii suuri koormaid kaalubusside aktiivse töö tulemusel ei vea.
Miks sa omale esisillale jumbosid panna tahad? Eks sa selle järgi pead vaatama, kas selles mõõdus juhtiva silla rehve ka olemas on. Haagistel ju vabajooksu rehvid. Tegelikult on olemas küll, aga mis oleks antud modifikatsiooni eesmärk? Suurte koormate pärast?
Kui kannatab siin välja öelda, siis kui raskeid koormaid reaalsuses vead? Ülekaalulised on eeskätt vannid ja metsaveokid. Kalluritest nii ei tea (aga ju ikka, hinnad madalad ju), aga metsaveokid tõsi enam nii suuri koormaid kaalubusside aktiivse töö tulemusel ei vea.