28-05-2013, 08:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2013, 09:18 AM ja muutjaks oli kradmelder.)
VP-56 külgkorv on jah. Seda külgkorvi kasutati nii IŽ-49K, kui varajaste IŽ-56K küljes(eks müüdi ka eraldi).
Tehti ikka nagu VP mudelinimigi nimigi viitab- Vjatko-Poljanskis, kus ka Vjatka rolleri tootjad ise ei jätnud selle külgkorvi stantse oma väikeseeria toodangus kasutamatta
![[Pilt: VP_kulka_vjatka.jpg]](http://www.upload.ee/image/3342844/VP_kulka_vjatka.jpg)
Juhin ka tähelepanu sellele, et IŽ-49K erines nii mõnegi detaili poolest tavalisest IŽ-49-st. Raami tagaosa oli tugevdustoruga, tagaratas erinev(rumm oli erinev ja kodarad sirged ning jämedamad, ehk taga oli nn. krossi IŽ-i ratas), mootoris oli juba kaherealine mootoriülekande kett jne. Need erinevused on väljatoodud ka IŽ-49K manuaalis-
![[Pilt: IZ-49K_manuaal.jpg]](http://www.upload.ee/image/3342854/IZ-49K_manuaal.jpg)
IŽ-49K raami tagaots-
Tehti ikka nagu VP mudelinimigi nimigi viitab- Vjatko-Poljanskis, kus ka Vjatka rolleri tootjad ise ei jätnud selle külgkorvi stantse oma väikeseeria toodangus kasutamatta

![[Pilt: VP_kulka_vjatka.jpg]](http://www.upload.ee/image/3342844/VP_kulka_vjatka.jpg)
Juhin ka tähelepanu sellele, et IŽ-49K erines nii mõnegi detaili poolest tavalisest IŽ-49-st. Raami tagaosa oli tugevdustoruga, tagaratas erinev(rumm oli erinev ja kodarad sirged ning jämedamad, ehk taga oli nn. krossi IŽ-i ratas), mootoris oli juba kaherealine mootoriülekande kett jne. Need erinevused on väljatoodud ka IŽ-49K manuaalis-
![[Pilt: IZ-49K_manuaal.jpg]](http://www.upload.ee/image/3342854/IZ-49K_manuaal.jpg)
IŽ-49K raami tagaots-
![[Pilt: iz49kkorvraamub4.jpg]](http://imageshack.us/a/img462/7561/iz49kkorvraamub4.jpg)
vanamotoasotsiaal