30-05-2013, 18:59 PM
No mu mõte ringles järgmiselt. Veneaegsed õlid olid paksemad ja ebakvaliteetsemad, kui tänapäeva omad. Seega oli suht poogen, kas mustus läks teisele ringile, või kolmandale, enne kui ta kinni püüti ja vastu trumli seina suruti. Ma ei ole lihtsalt kindel, et tsentrifugaalse tõhusus on sama hea, kui tänapäevaste autode õlifiltritel.
Ka tänapäevastes hüdrosüsteemides kasutatakse vahetatavaid õlifiltreid. Ei piisa ainult papptaldrikutest, nagu 40'ne hüdropaagis on.
Ma kavatsen mootoris edaspidi kasutada head õli, mitte kamsa oma. Õlipump sai ka uus muretsetud. Ja sealt see küsimus tekkiski. Kas see tsentrifuug saab oma tööga ikka hakkama, kasutades tänapäevast head õli?
Kui te ütlete, et asi toimib sama hästi kui kaasaegne autode õlifilter, siis ma jätan selle. Kui on mingi võimalus, et paigaldades õlitorustiku vahele lisa filter, õli filtreerimine paraneb, siis paigaldaks selle lisafiltri sinna. See on mul olemas ka. Mingi jeebu oma, eraldi seisev, voolikutega ühendatav, vahetatava filtrielemendiga.
Ka tänapäevastes hüdrosüsteemides kasutatakse vahetatavaid õlifiltreid. Ei piisa ainult papptaldrikutest, nagu 40'ne hüdropaagis on.
Ma kavatsen mootoris edaspidi kasutada head õli, mitte kamsa oma. Õlipump sai ka uus muretsetud. Ja sealt see küsimus tekkiski. Kas see tsentrifuug saab oma tööga ikka hakkama, kasutades tänapäevast head õli?
Kui te ütlete, et asi toimib sama hästi kui kaasaegne autode õlifilter, siis ma jätan selle. Kui on mingi võimalus, et paigaldades õlitorustiku vahele lisa filter, õli filtreerimine paraneb, siis paigaldaks selle lisafiltri sinna. See on mul olemas ka. Mingi jeebu oma, eraldi seisev, voolikutega ühendatav, vahetatava filtrielemendiga.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!