30-05-2013, 19:24 PM
(29-05-2013, 22:20 PM)motamees Kirjutas: Siduriketastel ei paista midagi viga olema.
Aga kui määrav see krassilisus on? Lolli peaga mõtlesin nüüd nii ja naa. Ja ei suutnudki välja mõelda. Kummad kettad nüüd on parema niiöelda omavahelise haardejõuga. Kas sellised krassilised või hoopiski peegelsiledad? Krassilised nüüd loogiliselt peaks paremini haakuma omavahel, peegelsiledatel on aga rohkem ketaste omavahelist kokkupuutepinda. Targemad aidake.
Viga on ikka siduritekastis, mitte mootoris. Lihtsalt pikema nõks üle 5 kraadise kalde korral paarisajakilose koormaga jääb lihtsalt seisma. Vahepeal mõtlesin juba, et sile papu annab all ringi. Aga vaadates seda siduritekastist diffrile minevat ketti, siis see hoopiski seisab. Järelikult ikkagi sidurid libisevad. Sellele edasiliikumise kangile kogu keharaskusega nõjatudes läheb muidugi kaldest suure hädaga üles ka. Ega väga ei julge vägivallatseda selle kangi peal. Tuleb eelmise omaniku kaup kätte, et kahvel prõksti pooleks.
Kuna üks teine siduritekast on veel soolas, siis ootan selle kättesaamise ära ja proovin selle toimivust.
Mis õli muidu seal siduritekastis peaks üldse kasutama? Praegu sees vene mootoriõli. Äkki peaks panema mingi tsiklite spetsiaal märgsiduritele mõeldud õli. Parandaks see midagi?
Vahelduseks sai hoopiski tagasillandusega tegeletud. Võtsin alt ja lahti. Ühe poole veovõlli otsas oleva diffri hammasratta oli millegi pärast ära jahvatanud peeneks. Hamba otsad nõelteravad. See tundus üldse tavamaterjalist olevat. Viil võttis ilusti. Tea, kas tehase praak.
Õnneks oli olemas ühe kaasfoorumlase käest soetatud tagavara veovõll ja asemele läks see.
Selline on siis diffri majandus sellel aparaadil.
Hetk enne diffri poolmete kokkupanekut.
Kokku pandud tagasild.