30-05-2013, 20:03 PM
Enda kogemustel ei põhine, vaid külajuttudel: Mootorrataste märgsiduriga käigukasti valatud tavaline mootoriõli pidi siduri tuksi keerama. Kaasaegsed manused sadenevad libistamisel õlist sidurikattesse ja see hakkab libisema. Ketas läheb kuumaks, mis omakorda provotseerib laviinina manuste keetmse katte materjali, mis muutub lõpuks nõnda libedaks, et sõita enam ei saa. Vene õli peaks aga piisavalt nii kehv olema (vähemalt ennemuiste oli, kõik IZ-id ja muu mudru sõitsid ju mootoriõliga käigukastis), et see probleem ei tohiks kummitada.
Iseenesest peaks metall-metall sidur võimeline olema sellist jõudu üle kandma. Linttraktorite ja isegi tankide külgsidurid olid omal ajal samuti sellist tüüpi.
Iseenesest peaks metall-metall sidur võimeline olema sellist jõudu üle kandma. Linttraktorite ja isegi tankide külgsidurid olid omal ajal samuti sellist tüüpi.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.