31-05-2013, 16:44 PM
Sellist õli, milles lisandid ringi hõljuvad oleks väga keeruline toota, kuna kunagi nad settiks ikkagi välja.
Ja turbo ees kasutatakse pappfiltreid selleks, et sinna ei satuks mingeid kõrvalisi osakesi, kuna siis jookseks turbo laiali või kinni.
Turbost käib nii väike õlihulk läbi et möödavooluklapp on kindlasti koguaeg kinni.
Kes ei usu et õlifiltri korpuses on selline klapp, mis enamuse õlist papist mööda laseb lõigaku kest maha ja see on filtrielemendi otsas kohe.
Pappfilter ei pea kinni õlis leiduvat tahma ja see ongi see asi mis tsentrifuugi seinale jääb.
Et pappfilter saaks tahma kinni püüda peaks ta olema nii peene pooriga, et sealt ei mahuks läbi üle paari liitri tunnis ja see ummistuks nende peente osadega täielikult.
Et tsentrifuugi oleks lihtne puhastada on kaval seinale panna paberist keeratud kate.
Siis õlivahetusel pääsete suurest ja ropust kraapimisest.
Paberi võtad koos saastaga välja ja paned uue sisse.
Pealegi nakkub saast paberiga algul paremini kui pestud seinaga.
Ma nii teinud aastaid ja väga mugav nipp on.
Ja turbo ees kasutatakse pappfiltreid selleks, et sinna ei satuks mingeid kõrvalisi osakesi, kuna siis jookseks turbo laiali või kinni.
Turbost käib nii väike õlihulk läbi et möödavooluklapp on kindlasti koguaeg kinni.
Kes ei usu et õlifiltri korpuses on selline klapp, mis enamuse õlist papist mööda laseb lõigaku kest maha ja see on filtrielemendi otsas kohe.
Pappfilter ei pea kinni õlis leiduvat tahma ja see ongi see asi mis tsentrifuugi seinale jääb.
Et pappfilter saaks tahma kinni püüda peaks ta olema nii peene pooriga, et sealt ei mahuks läbi üle paari liitri tunnis ja see ummistuks nende peente osadega täielikult.
Et tsentrifuugi oleks lihtne puhastada on kaval seinale panna paberist keeratud kate.
Siis õlivahetusel pääsete suurest ja ropust kraapimisest.
Paberi võtad koos saastaga välja ja paned uue sisse.
Pealegi nakkub saast paberiga algul paremini kui pestud seinaga.
Ma nii teinud aastaid ja väga mugav nipp on.