01-06-2013, 22:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2013, 22:16 PM ja muutjaks oli Basilio.)
Hakkab ka endal meenuma, et 1kW-ga sai auto vaid soe hoitud. Üleskütmiseks oli ikka 2kW vaja. Aega just ei võtnud, aega valves olles ju oli ... Ja ega siis alati -20*C ka olnud, kuigi vahel tuli ka seda ette.
Pakibussil on seda va välispinda rohkem, kusjuures tavaliselt palja pleki näol. Seda ei saa 1:1 sõidukaga võrrelda. Ja eks soe õhk koguneb ikka üles kui seda jõuga mujale minema ei sunnita.
Aga sõiduauto jaoks peaks 2kW soojenduseks aitama küll, kui genekas või pikendusjuhe suudab pinge normis hoida. -30*C-ga kondiks külmunud auto üles sulatamine võtab aega iga asjaga. Liiga järsk sulatamine võib klaasid pragulisekski lüüa. Parem siis juba ööseks kerge küte peal hoida a la +5*C ja hommikul punni juurde keerata. Või panna programmkell varakult kütma.
Pakibussil on seda va välispinda rohkem, kusjuures tavaliselt palja pleki näol. Seda ei saa 1:1 sõidukaga võrrelda. Ja eks soe õhk koguneb ikka üles kui seda jõuga mujale minema ei sunnita.
Aga sõiduauto jaoks peaks 2kW soojenduseks aitama küll, kui genekas või pikendusjuhe suudab pinge normis hoida. -30*C-ga kondiks külmunud auto üles sulatamine võtab aega iga asjaga. Liiga järsk sulatamine võib klaasid pragulisekski lüüa. Parem siis juba ööseks kerge küte peal hoida a la +5*C ja hommikul punni juurde keerata. Või panna programmkell varakult kütma.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.