11-06-2013, 15:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2013, 16:08 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
(14-04-2011, 23:10 PM)pen.skar Kirjutas:Mul garaaži all sarnane kompressor, ainult kahe püstise kolviga, all oliginaal 100l paak + propaaniballoon. Tekkis küsimus, et kui palju on sellise kompressori tootlikus l/min ja millised võiks olla nimipöörded. Praegu külge ühendatud 4kw mootor annab kompressori väntvõllile ~240p/min ja seda on ilmselgelt vähe. Rõhku puhub ilusti 8at juurde.Otsisin oma M155-2 kompressorile silindripaari. Juhtus, et tarisin doonoriks koju V kujulise silindritepaigutusega juraka. Paistab et Liidus tehti hulk erinevaid kompressoreid ikka madalsurve Zis 120 kolviga, kõrgsurve 52 mm diameetriga malmkolviga. Vahe vast jahutusribide suunas. Sellel ühel pool jäme silinder õhtul, teine paar tundub elus olevat. Tuli uus mõte- kui demonteerin untsus poole, luuk peale, kas võib siis allesjäetava kepsu üksi kahe kepsu laiusele vändakaelale jätta või peab ikka teisest kepsust tehtud rõnga kõrvale panema? Sellel masinal paistab oma õlipump olevat, seega kannatab 1000 pöörde lähedase elektrimootoriga käitada?
Kui kellegil on infot sarnase kompressori kohta, mida kasutati nõukogude ajal kuskil karjalautades, siis oleks tänulik. Saaks lõpuks liivapritsi ka kasutada, kuna arvan et kompressor ise ei tohiks lahjaks jääda, lahjaks on kujunenud ilmselt käitav mootor ja selle pöörded.
Kompressor ise selline
![[Pilt: 0884310539fcf4.jpg]](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/353/362/0884310539fcf4.jpg)